Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2010 06:15 - Не изтривайте блога на Ева Звездева, моля..
Автор: marystaneva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1804 Коментари: 1 Гласове:
5



От блога на demograph:

"Уважаеми модератори,
Не съм ви молила за нищо досега.
Не зная дали ще приемете и моята молба.
Моля, не изтривайте блога на
Ева Звездева - fantagero0000 !
Ако може, направете малко каренце под блог вълните на първа страница с линкове на починали блогери. Такива, които никога не са обиждали и унижавали хората. Тези блогери, които ще помним само с добро.
Ако нищо друго не може да ни обедини и спре блоговата "война", то нека скръбта и съпричастието го направят... 
ПРЕД СМЪРТТА ВСИЧКИ СМЕ РАВНИ!
:(  :(  :(
Моля, блогерите да ме подкрепят!
Ако сте съгласни, копирайте това писмо, за да може повече хора да го прочетат. 
Всеки от вас може да постави линк в своя блогрол към блога на Ева.
Аз вече го направих.
Нека това бъде нашия последен подарък за нея..."

Присъединявам се към молбата на demograph. А fantagero0000 нека почива в мир.

   


Тагове:   блог,   моля,


Гласувай:
5



1. marystaneva - Току-що изтрих един коментар.
10.09.2010 11:53
Повече няма да съм толерантна към псувни и цинизми от анонимници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2658064
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849