Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2011 11:10 - Калина Паскалева: Рано или късно всеки пада в капана ми
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25479 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.06.2011 11:22



image


I Мечтая за спокоен и уютен дом, уморена съм от светската суета

I Семейството ми е много гордо с мен и винаги ме подкрепя

Самонадеяна, арогантна и много амбициозна млада жена. Така горещата Калина Паскалева разкрива себе си пред зрителите на риалити шоуто „Островът на изкушението“, което й послужи като трамплин за понататъшно развитие. „Образът на изкусителка не ми е попречил изобщо, дори напротив – забелязаха ме от GTV и станах водеща на “Градски момичета”, казва жената пожар. Освен че се справя чудесно в новото си амплоа Калина води и една рубрика в списание “Плейбой”. В момента тя учи масови комуникации и за в бъдеще мисли да продължи да се занимава с телевизия. Ето какво още споделя водещата:

Коя е Калина Паскалева – какво не знаем за теб?

Аз съм много откровена и хората знаят вече почти всичко за мен. Новото е, че съм щастливо влюбена, иначе ще продължавам да работя с пълна пара.
Как реагират хората, когато те видят на улицата?

Хората ми се радват, най-вече малките деца. Много е приятно чувството да си обичан и да знаеш, че някой ти подражава.

Имаш ли качество, наследено от зодията, което ти пречи и те дразни?

Болезнено ревнива съм и доста често това ми оказва лоша шега.

Как се виждаш в близко бъдеще – две деца, семейство или върла кариеристка?

Искам да имам щастливо семейство с много деца. Мечтая за спокоен и уютен дом, уморена съм от светската суета.

Доволна ли си от реализацията си като водеща на „Градски момичета“?

Предаването ме зарежда емоционално. На работа отивам с усмивка и с всяка нова мисия аз обогатявам уменията си. Дълго време ме беше страх да се кача на четириколка, но го направих и сега съм върл фен на този спорт. Влюбих се и в карането на ски. Смятам, че на много момичета им е интересно да научат някои неща покрай нас. Що се отнася до рейтинга, щом още сме в ефир, значи всичко е наред.

image

image

Дай ни определение на понятието “градско момиче”? По какво се различава градското момиче от селско?

Не искам да правя разлика между градско и селско момиче, защото факта, че си от провинцията не те прави глупава и ограничена. Има много жени, които живеят в големия град, но цял живот си остават селянки.

Преценяваш ли хората по облеклото, по марковите дрехи? Важно ли е за теб да общуваш с хора, които имат афинитет към модата?

Аз винаги съм казвала за себе си, че съм комплексирана снобка и робувам на марката. Но в крайна сметка по дрехите посрещат, по ума изпращат.

Казваш, че не си спомняш някога да си била вярна. Не си срещнала човека, който заслужава твоята преданост или просто много са те лъгали?

Това е стара информация. След Мексико аз се промених. Сега държа много на уважението и верността в една връзка. Не мога да кажа, че са ме лъгали, аз лъжех и правех номера. Бях жената пожар. Сега съм много по-улегнала във връзките си.

Какво следва след като изкусиш един мъж? Губиш интерес към него или започваш да властваш над него?

Както вече казах, сега съм нов човек. Ако трябва да бъда искрена в сегашната си връзка, аз съм тази която се подчинява и съобразява. Ако искаш да запазиш отношенията си, трябва да правиш компромиси. Преди не го разбирах.

Има ли мъж до сега, който да не си успяла да омагьосаш с чара си?

Няма такъв. Рано или късно всеки пада в капана ми.

Влюбена ли си сега?

Изпитвам силни чувства към един мъж в момента. Кой е и как изглежда няма значение за широката публика.

Как приема твоето семейство изявите ти по телевизията, гордеят ли се с теб?

Семейството ми е много гордо с мен. Те винаги са ме подкрепяли във всичко.



Публикувано във Вестник за дома /брой 22 - 2008/




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1017077
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол