Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2016 20:20 - Слънчевите Перли
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8422 Коментари: 13 Гласове:
12

Последна промяна: 24.02.2017 20:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Измислих ги, когато бях дете. Вземам в шепи вода от морето или реката и я изпращам към слънцето. Водата се връща при мен като слънчеви перли. Мислено ги изпращам към близки хора с пожелание за добрини и щастие. Сега ги изпращам на приятели, с които общувам тук, в блога. И на всеки, който иска доброто да живее в сърцата на всички хора.

 image

image




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - https://www.youtube.com/watch?v=OeEa171i2zg
15.10.2016 20:27
Днес решавам да танцувам
просто ей-така.
Боса джапам, ходя из реката
просто ей-така.
Две вещици ме гледат: АХ!"
Ах, нима не те е страх.
Сееш перли ти без страх.

Боса из реката джапам,
свиркам си перлички ловя.
Просто детски навик още е това
Боса из реката джапам.
Знам, че не е модно тъй сега.
Просто детство в мен живее до сега.


Тъй ще бъде някак по-различно в туй село
боса тръгвам, джапам си насам-натам.
"Гледай ти каква шега - Перлички летят сега"
Туй е някаква игра.
Боса из реката джапам,
свиркам си и риба не ловя.
Просто детски навик още е това.
Боса из реката джапам.
Знам, че не е модно тъй сега.
Просто детство в мен живее до сега.
Боса из реката джапам,
свиркам си и перлички ловя.
Просто детски навик е това.
цитирай
2. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=9dR8dWTuDw0
15.10.2016 20:35
Тази песен я обичам от дете, имам клип с нея, предлагам го незабавно :))

Какво да кажа,
Никога не съм се покорявала на модата
А от злите вещици не се боя
Защото ги надвивам с добрина :))

цитирай
3. anin - Благодаря ти!
15.10.2016 20:40
Това ти е най-красивото видео!
Личи си, че имаш състояние, всяко едно движение на ръцете и въобще тялото е одухотворено, и те движи енергията спонтанно в момента, без предварителна хореография...
Приличаш ми на последователка на Уика... ;)
цитирай
4. vesever - Ани, радвам се, че ти хареса танцът ...
15.10.2016 20:43
Ани, радвам се, че ти хареса танцът ми!
Да, при мен всичко е спонтанно, танцът изразява достатъчно и дори думите са излишни.
Ами, много боса се оказвам тези дни, Краси ме хвана, че съм зле с географията...ти сега с Уика - не знам коя е :)
Следвам само сърцето си и вътрешните си възприятия.
Ще потърся по-късно информация за Уика, за да не се явявам така неподготвена :)
цитирай
5. vesever - Краси, чак сега схванах идеята ти, ...
15.10.2016 21:14
Краси, чак сега схванах идеята ти, значи, да предположа, че искаш да изпея караоке, с твоя текст :)))
Защо не!
Много ми хареса модификацията, и за перличките, и въобще, добре си го пипнал - много свежо.
Само да видим дали Роси няма да има нещо против...
цитирай
6. krassko - Аз не смея да го изпея
15.10.2016 22:33
Ще прогоня публиката...:)
цитирай
7. vesever - :)) Само да си взема китара, и имам ...
15.10.2016 22:56
:))
Само да си взема китара, и имам някои хрумки, но ще бъде по-напред във времето...
Мисля, че има налични на таблетите и телефоните на децата някои клипове с караоке, с песни на Таря, по време на почивките задължително пея и малчуганите са ме документирали.
Някога може и да видят бял свят, със сигурност ще се забавлявате и ще ви се прииска да запеете с мен ))
цитирай
8. paciencia - Веси,
16.10.2016 09:49
Благодаря ти за слънчевите перлички, които се посипаха над мен. Видеото наистина много ми хареса и музиката много му подхожда! И нещо, което няма връзка - на клипчето „Боса“ дъщеря ти много прилича на Алиса Селезньова. Прегръдка и хубав ден! НАздраве с кафето!
цитирай
9. vesever - Вася, много се радвам, че са ти ...
16.10.2016 10:15
Вася, много се радвам, че са ти харесали перличките ми. Ти си толкова добра, нека много слънче и добрини те съпътстват :)
В коментар от предишен постинг казах на Краси, че аз като дете досущ приличах на Алиса и че Гостенка от Бъдещето ми е много любим филм.
Сега и ти откриваш прилика в дъщеря ми, значи може да има някаква връзка.
Прегръдки и от мен :)
цитирай
10. paciencia - Веси, аз също много обичах този филм.
16.10.2016 10:28
За мене беше като вълшебство по онова време. И аз често си пускам една песничка от него. Когато видях дъщеря ти, веднага направих асоциация с главната героиня. Хубав ден ти желая:)
цитирай
11. vesever - Вася, много се радвам да имам при...
16.10.2016 10:45
Вася, много се радвам да имам приятели, които обичат вълшебствата!
Когато хората изгубят детските си чисти мечти, помръкват. Мечтая светът да е светъл, вълшебен, по детски чист и добър!
Приятен ден и на теб :)
цитирай
12. palada - Радвам се
16.10.2016 11:04
на начина по който откликваш на всички малки природни дарове! Пожелавам ти това да те съпътства през целият ти живот!
цитирай
13. vesever - Палада, благодаря ти :) Преди ...
16.10.2016 11:46
Палада, благодаря ти :)
Преди време се сънувах като индианка, може в предишен живот да съм била индианка. А в сегашния още ми държи, нося си индианската душа :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036703
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол