Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2009 11:28 - Кандидатите на ГЕРБ за Европейския парламент
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 1863 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2009 11:58


Нека ги представя. Почти всички са нови лица в политиката. Образовани, честни, успели и достойни хора, които ще защитават интересите на България в Европейския съюз.

ДА ДОКАЖЕМ, ЧЕ БЪЛГАРИЯ МОЖЕ! image
image

"Това е призив към всички български граждани.
България може да усвоява европейски фондове, България може да се бори с корупцията, България може да строи магистрали и всичко, което за съжаление това правителство не можа да направи", обясни пред журналисти  председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов.

Кандидатите на ГЕРБ за евродепутати:

1. Румяна Желева
2. Владимир Уручев
3. Илиана Иванова
4. Емил Стоянов
5. Мария Неделчева
6. Андрей Ковачев
7. Моника Панайотова
8. Преслав Борисов
9. Росица Пенчева
10. Станислав Петков
11. Ана Страшимирова
12. Стефан Шилев
13. Павлина Николова
14. Делян Добрев
15. Мария Рабаджийска
16. Ренета Рашкова
17. Ангел Джaлъзов


Тук можете да прочетете повече за всеки един от тях:

http://www.gerb.bg/bg/deputy/deputylist/cat_id/6/page/1




Тагове:   общество,


Гласувай:
0



1. internationalist - Аз съм редови член
21.05.2009 22:14
на ГЕРБ,формално все още.Абсолютно съм разочарован.Даже и не ми се пише.
Но съм сигурен за себе си ГЕРБ или НДББ/народно движение Бойко Борисов/ ще бъде поредното голямо разочарование.За съжаление в БГ има 2 силни,истински,макар и зли партии:БСП и ДПС,всичко друго е въздух под налягане или вятър и облаци.Поне засега,ако има нещо в зародиш,то е само такова.
цитирай
2. marystaneva - internationalist,
21.05.2009 23:27
Не бързай! Ако някой човек те е разочаровал, не прехвърляй разочарованието си върху ГЕРБ. Много е важно защо си станал член. Аз също съм редови член. Станах такава, защото споделям идеите на ГЕРБ и искам да работя за постигането им. Това и правя. Бях наясно, че в партията ще се промъкнат и хора, които ще го направят, търсейки собствената си изгода - кариеристи, службогонци... От нас, свестните, които ги познаваме, зависи да се опазим и да предпазим ГЕРБ от тях. Кой ти каза, че ще бъде лесно? Или че ще стане бързо? Ти си много по-млад от мен - толкова лесно ли се предаваш? Когато човек е уверен, че е намерил верния път, трудностите не бива да го плашат. Не е важно какви трудности ще се наложи да преодоляваш, колко пъти ще се спънеш и ще паднеш... Важно е да се изправиш и да продължиш. И съм сигурна, че ако вярваш в доброто и в собствените си сили, ще успееш да го направиш. Ако ти сам не повярваш в себе си, никой друг не може да ти помогне.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2650234
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849