Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 08:55 - За кучетата, пластмасовия кокал и блатото или кого обслужват медиите?
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 9350 Коментари: 19 Гласове:
6

Последна промяна: 28.11.2010 03:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В България има разделение на властите - законодателна, изпълнителна и съдебна. При законодателната нещата потръгват - опозицията е слаба и не създава големи проблеми. Изпълнителната работи все по-добре. Съдебната хич я няма... Но има и четвърта власт - медиите. Същите тези медии, голяма част от които Ирена Кръстева и синчето и изкупиха преди изборите с протекциите (и парите?!) на Доган. И оттам непрекъснато излизат разни страшни, "ужасяващи" неща. И народът се плаши, излиза и протестира срещу тези неща, за които дори не е сигурно, че са се случили и може би изобщо няма да се случат.
Някой подхвърля кокал и разлайва кучетата. Глутницата скача и дори не вижда, че кокалът е пластмасов. А някой стои отстрани и доволно потрива ръце.
Синдикалните лидери са в стихията си. Единият пуска непроверена информация в медиите, другият предлага експертно (служебно, сформирано от президента) правителство... "Вся власт советом!" И край на реформите. Всъщност искат да сложат край на разследванията на нечии престъпления.
Страната е в криза. И единствените, които имат куража да я извадят оттам, са тези, срещу които сега плюем - Правителството. С неполулярни мерки, с реформи, с цената на всичко. Обещаха открито и честно управление, диалог, а не мед и масло. Медът и маслото ги изядоха други. Обещаха да свършат едни неща за четири години, а не за осем месеца. И работят. Работят по 16 часа, плащат за чужди грешки, изплащат чужди дългове, късат си нервите... За какво? Заради кого?
Заради тези ли, които не правят нищо за страната си, но са готови да оплюят всекиго? За тази страна ли, в която всеки разбира от футбол и от политика, а напоследък - и от икономика? Забравяме, че за да се свърши една работа, е нужна много пот, а за да оплюеш труда на някого, е достатъчна само малко слюнка.
Цяла Европа признава труда и усилията, които полага правителството, Америка - също. Но не и ние. Толкова ли сме наивни, че всеки може да ни подхвърли някаква "информация" и да ни изкара на улицата? Толкова ли сме лесни за манипулиране? Толкова ли сме глупави, та не разбираме, че някой ни използва за постигане на собствените си цели? Толкова големи егоисти ли сме, че да не можем да направим малки жертви днес, за да живеят децата ни по-добре утре? Що за хора сме? Тъпи ли сме, лоши ли сме..., какви сме?
Докато протестираме срещу всичко, онзи с пластмасовия кокал стои отстрани и насъсква глутницата - срещу правителството, срещу държавата, срещу нас, срещу тези, които правят всичко възможно да ни измъкнат от блатото, в което сме натикани именно от него. Стои и потрива доволно ръце. А ние, вместо да се опитаме да си помогнем и да излезем, затъваме все повече. Прост народ - слаба държава.
Защо бе, хора? Нали това е нашата държава!




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - marystaneva
18.03.2010 09:16
На сто процента си права. Страшно е да се гледат новинарските емисии, меко казано депресират и обезверяват хората. Още по-страшно е , че рано или късно ще успеят да повлияят върху много хора, които са си дали доверието в настоящите управляващи.
Но кукловодите в сянката са много силни..
цитирай
2. анонимен - Синдикални лидери?
18.03.2010 10:44
Не,това не са лидери,а помияри!
цитирай
3. streetsmart - Българинът отдавна не гледа на държавата като на своя - в това е проблемът
18.03.2010 11:23
Ще минат поколения, преди положението да се промени. А за да е наистина наша тази държава, а не "тяхна" - на поредните управляващи - простият народ трябва да стои с широко отворени очи и уши и да не престава да напомня за дадените обещания.
В конкретния случай обещанието на Министър Дянков беше да напълни бюджета, като запуши пробойните в него. Вместо това народът вижда списък с проекто-мерки, за които никой не отрича, че се обсъждат, и които целят бюджета да се пълни от джоба на онези, които и без друго плащат - заетите по трудов договор и получателите на социални плащания. И с право са възмутени.
В това няма нищо лошо - показва, че простите хора не спят. А на управляващите малко плюнка ще им подейства отрезвяващо.
цитирай
4. анонимен - По-голям медиен комфорт,
18.03.2010 12:48
надали друго правителство е имало.Не стига,че управляващи и опозиция се сляха в едно,сега медиите им са проблем!?Със синият гербер,който си сложила за аватар,прикриваш сърпа и чука,и молиционерската кокарда.От написаното разбирам,че имаш хормонални проблеми. За твоята възраст това е нормално и лек се намира във всяка аптека.Взимай го редовно и ще ти олекне.Но за политическото ти заболяване лек няма.
цитирай
5. zaw12929 - Ох.... боли
18.03.2010 13:16
Ох.... боли
цитирай
6. анонимен - По какво се различава журналиста от човека
18.03.2010 14:54
Човека като се разлае - му вземат хляба. На журналиста му дават.
цитирай
7. анонимен - Сама не знаете,колко сте права
18.03.2010 15:42
Да,праст народ сме,видно и от коментарите,полуграмотни,немислещи и най-вече отказващи да мислят,приличаме на примати,за които скандалите,животинската завист,чалгата,пиянството и подобни са най-важните неща в живота.И докато това продължава винаги ще се намерят тарикати,които да ни яхнат,изполдвайки всички позволени и непозволени средства,вкл.медии,както до сега.Предпочитаме да унижаваме и стъпчем знаещите и можещите,за да изпъкне собствената ни незаменима некадърност.И това са причините,прогонващи интелигенцията ни в чужбина,и недай си Боже някой да се реши да се върне,не пропускаме да го унижим.С такъв народ нямаме бъдеще.Царят бе прав поне в едно-трябва да си сменим чипа.
цитирай
8. анонимен - Как пък една критична дума не нап...
18.03.2010 17:18
Как пък една критична дума не написа. Всичко им е бир тамън - ама не е, никак даже!!!
цитирай
9. vmir - Напълно те разбирам и подкрепям.
19.03.2010 08:48
Само не ми допада, че си оставила явни провокатори да "коментират". Няма време за обяснения, ако за 20 години не са разбрали, не се заблуждавай, че сега ще разберат. Целта им не е разбирането, а дестабилизирането. Аз ги изхвърлям директно в кошчето за боклук, защото там им е мястото. Внимание заслужава мислещия и коректния опонент, а не плюещия и безумния.
цитирай
10. gbfil2 - Между нас...
19.03.2010 08:52
Има и тъпи, и прости, и завистливи, и умни, .... и всякакви, както и където и да било другаде. Едва ли това обаче пречи на което и да било правителство в света да си върши работата. Ако на този кабинет това му пречи да си ходи, ако ли не да вземе да си изпълнява задълженията и обещанията, които е поело. Що се отнася до пречещите медии, аз лично не съм забелязал нещо подобно, напротив Господата Министри са се превърнали в медийни звези, скачат от една шоу програма в друга. Никой не им е виновен, че първо казват едно после друго, после пак напред назад и пр. Примерите ги знаем всички. Бойко Борисов и това правителство получиха абсолютният шанс за самостоятелно правителство, както и с няколко хватки, на абсолютно мнозинство в парламента. От тук нататък ако се провалят никой не им е виновен. Апропо - Който е крал и вършал от предходните в затвора и да връща парите и имуществото което е заграбил. Не ми се слуша повече как кумунистите са виновни! Още по-малко народа, защото бил прост!
цитирай
11. анонимен - към 9
19.03.2010 09:14
А защо да пише критични думи? Толкова много помия се излива незаслужено и целенасочено срещу правителството, че наидтина не остава място за "конструктивна критика" И аз имам забележки относно пиара и кадровата политика на "средното" ниво, но ще си ги спестя, защото не искам гласът ми да се загуби в нестройния хор на фалшивото пеене. За това ще си позволя само да отбележа:
1. Прекъсва се връзката между властта и мафията.
2.За пръв път има реални резултати в търсене на отговорност по висшите етажи на властта.
3.Възвръща изгубеното доверие на европейските институции
Колкото до засилващите се критики и ескалиращите недоволства те се дължат основно на две неща: Разочарование на наивни и лумпенизирани /включително и сред привъженици на ГЕРБ/, които очакват бързи чудеса и Целенасочената пропаганда /медии, синдикати,политици/,които се чувстват застрашени.
Впрочем тези реакции са най-доброто свидетелство, че наистина се случва нещо. Браво за постера!
цитирай
12. marystaneva - Наистина, за първи път се случва нещо, което досега не се е случвало!
19.03.2010 13:21
Управлява се отговорно и се търси отговорност от предишните управляващи.

vmir написа:
Само не ми допада, че си оставила явни провокатори да "коментират". Няма време за обяснения, ако за 20 години не са разбрали, не се заблуждавай, че сега ще разберат. Целта им не е разбирането, а дестабилизирането. Аз ги изхвърлям директно в кошчето за боклук, защото там им е мястото. Внимание заслужава мислещия и коректния опонент, а не плюещия и безумния.

vmir, нека говорят, истината се ражда в спора. А и аз съм за свободата на словото. От умния опонент винаги може да се научи нещо, а глупавият има възможност да покаже колко е глупав.

gbfil2, мандатът на едно правителство ненапразно е 4 години, а не 7-8 месеца. Реалните резултати от работата му започват да се виждат към края на втората година. Така е в целия свят. И ако някой си е мислел, че ГЕРБ имат вълшебна пръчка, е сгрешил. Греши и ако си мисли, че ако се махне това правителство, ще дойде на власт някой друг, който има вълшебна пръчка. Няма такъв. Нека ги оставим да си свършат работата. Поели са по правилния път - открито и честно. Отворени са за диалог. Поеха огромни отговорности и имат нужда от подкрепата ни.

9. анонимен, трябва да има критика. Критиката е полезна, когато е градивна, а е градивна, когато предлага алтернативи. "Плюенето" не е градивно. Лошото е, че е залегнало в манталитета на много от нас. Виж: http://marystaneva.blog.bg/politika/2009/10/30/no-ruskata-mygla-nejno-ni-obgryshta.425353
Наистина трябва да си сменим чипа, както казваше царя. За жалост, вместо да сменим нашия, той смени своя. Което ме подсеща за оня виц за шопа и лорда: "Еб.м ти Форду, еб.м ти лорду, узнете си шопу, оти..." и т. н.
Спирам, защото не това беше темата. Хубав ден на всички!
цитирай
13. zaw12929 - Властите са 4 и пропускате четвъртата
26.03.2010 16:30
Най добре е съдебната власт, доколкото имам и правно образование и виждам, че въпреки илюзиите и номерата на всички досега управляващи- съдиите ни са прекрасни. Даже търпят с тях да си оправдават неудачите. Вие нямате непристрастно мнение, а това е Ваша работа, но в постинга прекалихте малко!
цитирай
14. marystaneva - 14. zaw12929
26.03.2010 18:58
Казах: "В България има разделение на властите - законодателна, изпълнителна и съдебна. При законодателната нещата потръгват - опозицията е слаба и не създава големи проблеми. Изпълнителната работи все по-добре. Съдебната хич я няма... Но има и четвърта власт - медиите."

Никой не може да бъде напълно безпристрастен, след като живее в тая държава. Но в постинга ми има само едно изречение за съдебната власт - че хич я няма. С какво толкова прекалих, не знам.
цитирай
15. alhimik1 - Страната е в криза. И единствените, ...
02.04.2010 18:12
Страната е в криза. И единствените, които имат куража да я извадят оттам, са тези, срещу които сега плюем - Правителството. С неполулярни мерки, с реформи, с цената на всичко. Обещаха открито и честно управление, диалог, а не мед и масло. Медът и маслото ги изядоха други. Обещаха да свършат едни неща за четири години, а не за осем месеца. И работят. Работят по 16 часа, плащат за чужди грешки, изплащат чужди дългове, късат си нервите..

М., ти го каза...точно в десетката! :)
п.п.
А плювалници винаги ще има заради плювателите! червени ченгета и фесове...и един комарджия от мадрид§(
цитирай
16. marystaneva - 17. alhimik1,
03.04.2010 10:48
Благодаря. И за другото си прав. Но просто понякога се чудя дали този наш, неблагодарен в по-голямата си част народ заслужава толкова усилия... И ми става тъжно...
цитирай
17. marystaneva - 19. pachangel,
04.04.2010 08:59
Това си е за отделна тема. Аз съм хетеросексуална, омъжена, с три хетеросексуални деца. От голямата ми дъщеря, която също е омъжена, имам две внучета - внучка на 7 и половина и внук почти на 6 години. От сега им личи, че и те са хетеро. Синът ми също е женен, а малката ми дъщеря е в 8-ми клас и вече се кипри и се заглежда по момчетата, а и те по нея. Мислила съм си как ли бих реагирала, ако някое от децата ми беше хомо... Аз съм майка. И за себе си съм сигурна, че не бих се отказала от нито едно от децата си. За мен те са по-важни от хорското мнение. Мисля че е по-важно е да ги възпитаме като добри хора. Да ги научим на труд и отговорност, да ги образоваме. А с кого спят, си е тяхна работа, стига да са здрави и щастливи. Нали не мислиш, че ако забранят хомосексуализма със закон, той просто ще изчезне? Същото се отнася и до различните вероизповедания, проституцията и т. н. Това, което не е свършено навреме в семейството, няма да се оправи с някакъв изписан лист хартия /закон/.

Сега по темата: Никой не ни вменява вина. Просто има световна криза и се налага да приемем фактите. А виновниците /поне за нашите откраднати пари/ вече започнаха да ги ловят един по един. Дай боже и да ги осъдят.
Вярно, участваме във войните на НАТО, но това са кадрови военни, които отиват да се бият по собствено желание. България има нужда от НАТО, най-вече заради съседна Турция. А членството в НАТО освен права, носи и отговорности.
цитирай
18. marystaneva - 21. pachangel,
04.04.2010 20:30
Ти я караш на принципа "на мен това не може да ми се случи". И аз бях като теб докато не се случи на мои близки - прекрасни хора. Единият им син преди време си отиде от наркотици. Тогава разбрах, че никой не е застрахован. И съм мислила как бих постъпила, ако нещо, което "не може да ми се случи", все пак ми се случи.
Колкото до останалото, България ще се оправи само ако сме единни, а не ако се настройват едни групи от обществото срещу други.
http://e-lect.net/?p=445
цитирай
19. marystaneva - Прочети и биографията - тя е публична. И честно казано, впечатляваща.
05.04.2010 19:35
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B0

Няма тайни. А и Бойко Борисов каза, че ако някой има данни за престъпление, трябва да сигнализира в прокуратурата, вместо да разнася клюки из медийното пространство. Ако някои е нарушил закона, ще си понесе отговорността. Да си чул Станишев или някой друг да е подал сигнал? "Една жена казала..." Цял живот управляват с манипулации ... като има кой да им се "връзва".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2650094
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849