Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2010 13:59 - Изслушването в на Цветанов в парламента - имот по имот
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 5877 Коментари: 14 Гласове:
3

Последна промяна: 08.11.2010 15:38


Истината! Открито и честно! Това е ГЕРБ!

Вижте видеото:

http://bnt.bg/bg/news/view/40083/ministyr_cvetanov_pred_parlamenta_za_imotite_mu



image



Цветан Цветанов: Време е за цялата истина за всички
03-11-2010

Цветан Цветанов, вицепремиер и министър на вътрешните работи, в Народното събрание по повод имотното му състояние.

 

Цветан Цветанов: Коректно и редно е да кажа цялата истина за всичко това, което се изтиражира в публичното пространство през последните две седмици. Поводът да го правя днес е, защото исках да видя кои обслужват организираната престъпност и кои политици са част от нея. Защото, когато изричаш лъжи и когато не си достатъчно убедителен във фактите и обстоятелствата и предисторията на всичко, което говориш, това означава, че ти въвеждаш в заблуждение голяма част от хората и също така създаваш предпоставки за манипулиране на общественото мнение. Съжалявам, че трябва да се върна в години, когато аз не съм бил роден, но ще Ви кажа това, което е по хронология на всички имоти, които съм декларирал, откакто съм влязъл в политиката и откакто съм влязъл в изпълнителната власт. Уважаеми дами и господа народни представители, правя го това днес и от днес нататък няма да отговарям на организираната престъпност и тези, които обслужват и тези, които са говорители на нея. Заявявам го съвсем отговорно. Имотът, който предизвика най-големия медиен интерес – вилата в село Шума. Благодаря Ви за това, че стана известно това село. 75-а година покойният ми баща и майка ми купуват място от 994 кв. метра. Купуват го за 770 лева. 1982 година получаваме право на строеж, с което започва изграждането на въпросната вила, която беше снимана. 1985 година, след смъртта на дядо ми, баща ми продава имот от 2 800 кв. метра с къща за сумата от 5 789 лева. Къщата е построена със завършен вид 87-а година. Баща ми заболява от тежко заболяване 96-а година, от рак на дебелото черво. Казвам го съвсем разбираемо и просто. 97-а година, във връзка със заболяването, моите родители прехвърлят половината от вилата и половината от мястото на Цветан Генчев Цветанов. 2008 година брат ми и майка ми прехвърлят всичко това на мен с цел, която ние се договаряме, за имот, който ще стане по-късно, който е придобит също от далечната 55-а година, аз да нямам претенции към този имот след смъртта на майка ми, нека тя да бъде жива и здрава. 1955 година моите родители купуват имот в София. По-разбираемо е за днешното състояние на регулацията, това е „Надежда”, 5-а част. Този имот, след като е купен, те изграждат къща, в която ние живеем до 73-а година, 1973 година, след което отиваме във ведомствено жилище на МВР в „Дианабад”, където живея и до днес. 1985 година започва отчуждителна процедура по разширяването на кв. „Надежда”, 2-а, 3-а, 4-а, 5-а и 6-а част. В тази отчуждителна процедура отчуждават имот, 1985 година, в който имот като право на обезщетение моите родители прехвърлят на сина си Цветан Генчев Цветанов двустаен апартамент, който получаваме, а моят брат взема тристаен, затова че по тогавашното законодателство той е семеен и може да се възползва да вземе по-голямо жилище. 1991 година в имота, в който живея и до днес, ние го прехвърляме между моите родители и аз, като собственик на двустаен апартамент, който е в „Надежда”, 5-а част. 91-а година при това прехвърляне и всъщност собствеността, която се води вече на мен, в „Дианабад”, бл. 3, родителите-прехвърлители си запазват правото на ползване върху целия имот докато са живи. Това е процедура, която всеки един решава по този начин. Имотът, който предизвика също доста сериозен интерес на моята тъща и на моя тъст. 1964 година, след смъртта на родителите на моята тъща, продават къщата си в „Княжево”, защото те са потомствени софиянци. 1964 година купуват апартамента в София, на ул. „Сан Стефано”. 1997 година родителите на съпругата ми решават да решат жилищния проблем, който има едно жилище, те го прехвърлят на двете си деца – на съпругата ми и на нейния брат. Като във всичко това, което Ви казвам, те си запазват правото във владение, докато са живи и здрави. Дай Боже да са по-дълго време. 2006 година братът на жена ми прехвърля неговата част на съпругата ми, като договорката е във връзка с това, че той работи в провинцията, ние сме в постоянен контакт с родителите на жена ми, ние поемаме ангажимента да се грижим за тях, за техните старини и при всяка една необходимост, когато имат необходимост от своите деца. Поземлен имот при доброволна делба между дядовците получаваме около 60 дка на фамилията на баща ми. Аз и брат ми получаваме като наследници 20 дка от този поземлен имот, който с доброволна делба е разделен, в който аз придобивам правото да ползвам 10 дка. Апартаментът, който е закупен от моята тъща и моят тъст през 2006 година се намира в ул. „Г. М. Димитров” и е закупен 2006 година за сумата от 26 300 лева. Същата година, просто по неискане от наша страна да бъде купуван и гараж, те се отказват. Гаражът тогава струва 7 хиляди лева, но на следващата година те купуват гараж, който вече стойността е доста по-завишена на 16 500 лева. Това, което, според мен, е важно също да се говори, че този апартамент е 62 кв. метра. Този апартамент е вторият придобит имот на родителите на моята жена от 1964 година до 2006 година. Това, което също е важно да се знае е, че родителите на моята съпруга си запазват правото докато са живи, безвъзмездно право на ползване върху имота, който е дарен на моята дъщеря, голямата. Уважаеми дами и господа народни представители, през 2008 година аз съм на 45 години, с 26-годишен трудов стаж. Купувам апартамент, който е на стойност 130 хиляди лева, които се превеждат кешово, по банков път на фирмата и това може да стане известно и ясно по банковите преводи, които са направени и които пари са отишли към фирмата, която съм купил имота. Има извлечение за това нещо от банката, когато са постъпвали всички банкови сметки на моето семейство и на родителите на моята съпруга. От 17.10.2008 година до 22.10.2008 година се извършват тези преводи. Разликата, която не достига за купуването на целия имот, който е от два апартамента, единият апартамент е с ипотека, който договор за ипотечен кредит е в размер на 59 хиляди евро, който по разплащателния план за погасяване е за 360 месеца, това означава 30 години. Разбира се възниква въпросът, как на 26 години трудов стаж аз съм си позволил да си купя апартамент, който струва 130 хиляди лева? И естествено, че възниква въпросът да покажа своите доходи. Уважаеми дами и господа народни представители, аз ще представя пред Вас данни от всичките институции, в които съм работил, във всичките учреждения, в които съм работил и доходът, който ще Ви представя е за периода от 1 януари 2004 година до 31.12.2009 година. Този доход е в размер на 362 хиляди лева. Ще започна да давам разбивка, за да няма спекулации и с тази тема. Министерски съвет, като вицепремиер и министър на вътрешните работи за периода, в който съм, съм получил 20 463 лева. Като избран за народен представител, преди да стана вицепремиер и министър на вътрешните, съм получил 2 302 лева. Всичко това е с удостоверения, които са дадени от съответните счетоводства на тези институции. В ПП ГЕРБ са ми възложени функции за управление и контрол за периода 2007-2009-а, за което съм получил 32 060 лева. Сдружение „Граждани за европейско развитие на България”, за периода 2006 - 2009-а съм получил 41 584 лева. Столична община, от периода, в който съм бил и съм имал правоотношения с нея, съм получил 50 370 лева. Министерство на вътрешните работи за периода 2004-а и при напускането ми 10-и месец 2006 година, 2005-а всъщност, извинявайте, за година и 10 месеца аз съм получил, и обезщетението тук влиза, и неизползвани платени годишни отпуски, 46 378 лева. Моята съпруга, която работи от момента, в който аз я познавам, за периода 2004-2009 година е получила 99 013 лева. Въпросите, които бяха поставени и дискутирани и от депутати и от други парламентарни групи, освен БСП и независимите, бяха поставени какъв е хонорарът и какви са консултантските, които аз съм получил? Ще Ви дам какви са предметът на дейност и каква е сумата, която аз съм получил. Първият, който е от 2007 година. „Заключение относно системите за контрол и наблюдение, сигурност и охрана на офис сграда. Информация относно нивото на престъпността в страната през годината”. Получени са 14 хиляди лева. 2008 година „Режим на пребиваване на чужденци в България. Ниво на сигурността в България и мерки за сигурност и борба с престъпността. Осигурените и предвидените от държавата инструменти за защита на гражданите”, 7 хиляди лева са получени. 2009 година, „Ниво на сигурност в България. Данни за криминогенната и организирана престъпност. Приоритетите, свързани със сигурността на инвестициите в България и препоръки за защита на инвестициите”, 19 хиляди лева. Това, което също е важно да се знае. Родителите на моята съпруга продават имот след смъртта на нейния, на съпругата ми баба й и дядо й, в Габрово, къща за 10 хиляди лева. При намеренията да инвестират в недвижим имот или да градят нещо ново, но при тези скъпи цени, получаваме договор за дарение от родителите на моята съпруга в размер на 30 хиляди лева, които са част от парите, които са вложени в обзавеждането и ремонта, който е извършен на вилата в село Шума. И понеже възниква въпросът – как така едни пенсионери могат да имат подобри доходи, аз ще дам само срока, за който ще тече проверката, за която аз трябва да представя своите данни, това е периодът от 2004 година до 2009 година. Тъстът ми, да е жив и здрав, на 75 години е в момента, само мога да Ви кажа, че от 94-а година е в частния бизнес, не е бизнесмен с големи доходи и от 96-а година е пенсионер, но продължава да работи в частна фирма. Доходите, които е получил за този период, който Ви казвам е 82 338 лева, без пенсията, нито неговата, нито и на неговата съпруга, моята тъща. Това, което има от приходи от продажбата на къщата и от други продажби, които са, на един автомобил за 3 хиляди лева, на един „Опел Корса”, общо сумата за този период става 96 хиляди лева. Апартаментът, който купуват през 2006 година е на стойност 46 850 лева и това, което мога да заявя е, че всичко това, което Ви го представям, всичко това са документи и факти, които са събрани в тази папка и ще бъдат представени на съответните компетентни органи от данъчните служби.

Уважаеми дами и господа народни представители, много е важно, когато човек влиза в политиката да знае с какво влиза и когато излиза да знае с какво ще излезе. Аз Ви показвам какво е имал Цветан Цветанов в хронологията на събитията и неговите имоти от периода, на който аз съм се родил на този свят. А имотите, за които Ви говорих са от 55-а година, 76-а година, 64-а година. Да, позволил съм си да купя апартамент, на 46 години, за 130 хиляди лева, при доход за периода от 2004-а до 2009-а 362 хиляди лева. И това, което мога също да Ви кажа е, че с тези 26 години трудов стаж, аз не говоря за старите възнаграждения, които съм получавал, но съм работил винаги в системата на МВР и всички доходи ги има във финансовата служба на ведомството, в което в момента съм. Уважаеми дами и господа народни представители, уважаеми политици, когато ставате говорители на част от организираната престъпност и се търси възможност да се дестабилизира страната и секторът за сигурност, Ви уверявам едно, това, което мога да Ви заявя е, че ще продължим по същия начин и това, което е важно за обществото, че днес не говорим за отвличания, днес не говорим за поръчкови убийства, а говорим за техните разкривания, днес не говорим за „октопода”. Но това, което наблюдавам през последните две седмици и откакто беше заявено от депутата Красимир Велчев, от началото на тази пленарна сесия, явно „октоподът” действително много сериозно се е впил във всичките си пипала, във всички структури, дори и в българския парламент. Надявам се, надявам се, че всеки един, когато говори, все пак някъде се съобразява с фактите и историята на всеки един имот. Недейте да заставате на това, което е публично за всеки един български гражданин и това, което декларират, както министрите, така и депутатите. Но за мен е важно, когато говорим и когато спорим по тази тема, аз искам да Ви помоля всеки един, който иска да прави коментар за имотите на Цветан Цветанов, който днес Ви ги представи, да попълни тази декларация, която е попълнил и Цветан Цветанов и е дал пълната си прозрачност за всички банкови сметки, за всички преводи и за всичко, което имам като налично, като имот. И периодът, който ще бъде проверен, от 2004-а до 2009-а. Аз знам, че има много клакьори. Знам, че има много хора с други подбуди, влизайки в политиката или седейки в политиката толкова дълго време. Но аз Ви уверявам, че когато станах депутат и когато изграждахме структурите на ПП ГЕРБ сме се водили само от едно-единствено – да спрем порочните практики, да има прозрачност и да спрем тези манипулации и спекулации, които ги наблюдаваме в последно време. Уважаеми дами и господа народни представители, тук искам да отправя една огромна благодарност към всички онези депутати, които не взеха страна, всички тези депутати, които подкрепят действията в борбата срещу организираната престъпност. И тук изключително много се гордея с парламентарната група на ПП ГЕРБ. С подкрепата, която получаваме от ПП „Атака”. Това, което получаваме частично и от депутати от Синята коалиция. Защото имаше разминаване в позицията и неясна позиция за това – има ли „октопод”, има ли борба срещу него и дали някой става част от пипалата на този „октопод”, който искаме да бъде прерязан? Единственият начин България да бъде по-добра, България да има сигурност, България да има чужди инвестиции, България да има възможност да се възползва от европейската солидарност, това е само едно-единствено нещо, което трябва всеки един да го направи. А това е, да подкрепяме всички действия, свързани с организираната престъпност и да не ставаме говорители на организираната престъпност, защото това е пагубно за страната. И всеки един от Вас, като политики, пак повтарям, попълнете си тази декларация, дайте си възможността да имате допуск на компетентните органи, излизайте и говорете, но винаги се придържайте към това, когато задавате въпроси, това днес, ако не Ви се задават на Вас, Вие трябва вътрешно да се отговорили на подобни въпроси и към самите Вас. А Вие това не сте го направили. Защото Вие сте се прикривали дълги години зад политическия имунитет. И това, което видях, пък, в един ежедневник само преди няколко дни, видях бореца за правда г-н Мерджанов, бореца за правда г-н Станишев с осъдения на първа инстанция Марио Николов за пари от европейските фондове и начина, по който са се отчитали на бившия министър на вътрешните работи, който е бил „другарят”, както се пише в писмото, Румен Петков. Няма нещо, от което да се притеснявам, но Вие сте хора, които, когато задавате въпроси, поне се придържайте към едни норми на поведение. И парламентът, надявам се, че ще отчита повече за неговата дейност на приетите закони, които са в интерес на обществото и на България, като страна-членка в ЕС. Защото във всичко това, което изговорихме в последните няколко дни, пропускахме един от важните законопроекти, които бяха приети за МВР. А това е влизането ни в Шенген, законодателството, което да кореспондира с европейското и действително да вървим към модернизация на ГД „Криминална полиция” и да подобрим работата и взаимодействието между структурите на „Гражданска защита” и пожарната. Уважаеми дами и господа народни представители, днес от трибуната на Народното събрание, като депутат, избран в 41-ото Народно събрание и като мои работодатели, като депутат и аз като вицепремиер и като министър на вътрешните работи, днес приключвам темата да давам, каквито и да било обяснения на организираната престъпност или техните говорители. Но аз бях длъжен да отговоря на моите работодатели – народните представители. Но недейте да смятате, че това е отговор на клакьорите и говорителите на тези, които са извършвали рекет и изнудвания, правили са убийства, поръчвали са, това няма да стане. Цветан Цветанов и МВР ще работи само и единствено ръководени от интереса, както на Народното събрание, така и на обществото, така и на страна-членка в ЕС. Да защитим интереса и да дадем възможност действително България да бъде променена след тази апатия, тази деградация, през тези 20 години, когато всички Вие, политическите партии били в НС правихте политики, правихте се на хрисими, а всъщност доведохте страната до това, което днес имаме като наследство и това, което полагаме максимално неимоверни усилия да се борим срещу него. Знам, че целта за всичко това, което Вие говорите, като говорители на организираната престъпност, сте водени само от едно – запазване на статуквото. Но българското правителство и парламентарните групи, които казах, че подкрепят българското правителство, в т. ч. и някои от независимите депутати, аз ги уверявам, че това правителство ще продължи по този начин и няма да се поколебае от каквито и да било моменти за дестабилизация, което бихте могли да направите или да предизвикате. Това са папките и това е прозрачността на Цветан Цветанов. Нека всеки един, когато говори да излиза с подобен набор. Защото днес Вие ме върнахте в моите спомени, детски, и ме върнахте с носталгия към моя баща. Благодаря Ви.







Тагове:   парламент,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. анонимен - Някои много си търсиха
03.11.2010 14:45
и накрая, с извинение, им показаха един много емблематичен пръст. Сега остава да видим дали пък не им е харесало. Един даже даде и "лично обяснение", но другите просто си мълчаха "умно" ..... :)))
цитирай
2. marystaneva - @ andreshko
03.11.2010 19:13
:) :) :)
цитирай
3. анонимен - Я какво интересно четиво. За пер...
18.11.2010 16:25
Я какво интересно четиво.За периода 2004-2009 год ,време на управление на тройната коалиция ,време на разруха и падение другаря Цветанов и жена му са изкарали 360 000 лв и то като държавни служители ,нямащи право на странична дейност като МВР служители и известо време зам. кмет. Защо обаче е включена и 2009 год като става въпрос за покупки през 2008г-за да набъбне сумата иначе ще е минус 90 хиляди.Сега седя и се чудя -как така Цветанов през 2008 г е на 45 год пък има 26 год трудов стаж .Следването във ВИФ как го брои за стаж или е следвал през РАБФАК -и тук се добавят години за да звучат много-26 г вместо 22 год и като извадим 2 год казарма остават едни точно 20 год-защо Цветанов лъже по тоя въпрос не ми е ясно.Освен това като чета чак се просълзих но не разбрах кой е консултирал Цветанов.Защо не казва пак не ми е ясно-явно има защо.Не става ясно и защо всичко е наследил той ,а за брат му няма нищо-на нас родителите ни разделиха всичко на три защото сме трима братя.Не знам жена му имали братя и сестри ама и тя наследява всичко и всичкато помощ е само за нея.Разбира се чудесата не свършват защото той декларира 360 000 лв доход но без данъците става 320 000 ,които не се харчат както аз си харча парите-за храна ,отопление ,ток ,такси на децата ,дрехи поддръжка на жилищата ,колата и т.н -сем Цветанови и родата просто са фотосинтезирали.И странно-той преди години твърдеше ,че работи за ГЕРБ без пари-има го в интервю от ония години във вТруд , сега изскачат едни 70 000 лв възнаграждения-не казвам ,че човек трябва да работи без пари но защо тогава се правеше на светец.И много други въпроси има на които трябваше да отговори ,ако беше създадена комисия но понеже това е ГЕРБ и вместо цялата истина чухме само половината остава на избирателите да си кажат тежката дума още на следващите избори.А иначе и при тройната коалиция всичко беше законно-делата започнаха да приключват вече с оправдателни присъди но нагазиха морала и хората гласува против тях, а не за ГЕРБ
цитирай
4. marystaneva - Хайде да оставим смятането на НАП!
18.11.2010 19:18
И без това не си чел внимателно...
цитирай
5. анонимен - Кое от написаното се разминава с ...
18.11.2010 19:41
Кое от написаното се разминава с казаното от Цветанов.Ще се радвам след като ти прочетеш всичко внимателно успееш да отговориш -как стажа на Цветанов е 26 год като той е на 45,защо включва и 2009 год като въпросите са за 2008. .Доган разбрахме кой е консултирал-Цветанов на кой е бил консултант.Коя е фирмата "подарила" въпросните апартаменти и какви поръчки е получила същата за периода през който кмет е Борисов.Колко точно струва ремонта на бащината къща-според познавачи между 150 и 200 хиляди .Коя фирма го е извършила ,на кой е тя и какви поръчки е получила от община Враца .Иначе аз знам резултата от проверките -въпроса е кой ще им повярва -аз лично не.
цитирай
6. marystaneva - Твой проблем.
19.11.2010 09:27
По-открито правителство България не е имала. И едва ли ще има, освен ако не се промени мисленето на хората.
А твоето "разследване" си го прави - никой не те закача. Дори и това е постижение на управлението на ГЕРБ. Има свобода на словото. Защо преди не разпитваше за предишните така, а? Защото много бързо щяха да те откажат от всякакви такива помисли...
цитирай
7. анонимен - Тези неща на партийните сбирки ли ви ...
19.11.2010 11:15
Тези неща на партийните сбирки ли ви втълпяват-задават ти конкретен въпрос,а ти започваш с приказките като Цветанов "всички знаят ,нали разбирате политическата воля " и локуми в тоя ред на мисли колкото искаш.Отговори поне на най-лесния въпрос -възможно ли е 45 годишен мъж,ходил в казарма и учил 4 год във ВИФ да има 26 години трудов стаж.Да ти помогна-аз съм на 46 год ,ходил съм в казармата ,която наистина са брои за стаж но там ни плащаха по 2.5 лв на месец ,учих 5 години после , които ще ми се зачетат за стаж но ако платя около 4 000 лв .Защо ме караш аз да си променям мисленето-от къде си сигурна ,че ти мислиш правилно , аз греша. В момента ГЕРБ е като една катеричка ,която яде лимон -клипчето го има във V box .Хрупате лимончето без да мигате и показвате ,че всъщност то е даже много сладко.Тия ,които твърдят ,че лимона е кисел лъжат най-нагло-сладък е.Виж клипчето като имаш време и не гледай толкова сериозно на политиката-от женски род е
цитирай
8. marystaneva - 7. анонимен
20.11.2010 16:43
Смятаме по различен начин. Аз съм на 51, бакалавър съм и имам около 34 г. трудов стаж. В казармата не съм ходила, но съм родила три деца /майчинството също се включва в стажа/. Ако броя имотите на семейството си така, както ги брои Яне /с даренията и идеалните части/, излиза, че имаме 8 имота, най-големият от които е 119,33 кв.м. И това, при положение, че с мъжа ми не сме от заможни семейства /нямаме "мая"/ и цял живот сме били само на заплата /около средната за страната/. Важно е не само колко си получавал, а и как си ги харчил. Ако и мама и тате /от двете страни/ помагат, спокойно можеш да спестяваш по една заплата месечно. За съжаление, нашите "ятаци" /родителите на мъжа ми/ починаха преди няколко години, та сега ни е по-трудно. Но при чист месечен доход от 1356 лв успяваме да изплащаме по около 500 лв на банката /ипотека/, да си плащаме сметките и да живеем тримата с 15-годишната ни дъщеря, макар и по-скромно. Всичко е въпрос на правилен разчет.
цитирай
9. анонимен - Трогателно е как извърташ нещат...
20.11.2010 19:43
Трогателно е как извърташ нещата-никой не го пита Цветанов за наследствените имоти.Макар ,че и с наследствата понякога са укриват доходи.Примерно аз плащам на брат ми неговия дял, а пред нотариуса той ми отстъпва къщата примерно ,естествено като дарение.За пръв път чувам ,че Цветанов е от заможно семейство ,но те шофьорите през соца бяха най-заможни.Поздравления за икономичното харчене ,но в ГЕРБ май сте се събрали спестовник до спестовник.Аз не съм бакалавър ,а май по тия системи сега съм магистър и при мен сметката е следната 1982-1984г -казарма,1984-1989г следване.От есента на 1989 г работя без прекъсванел. И до 2009 г цифром и словом ги изкарвам 20 г трудов стаж през който съм получавал възнаграждени.Цветанов как има 26 не знам.Продължавам с поздравленията-щом сега си на 51 год и казваш ,че имаш стаж 34 ще да сди почнала да работиш на 16-17 год.И понеже казваш ,че цял живот си на заплата като Цветанов ,имаш ли 100 хиляди влог ,купувала ли си наскоро апрартаменти и правила ли си ремонт за 150 хиляди.Аз не съм макар ,че работя за доста над средната заплата от дълги години ,съпругата ми също.Не знам как да пестя сигурно но май децата ми харчат парите -студенти са -такси ,квартири, купони -не искат да карат само на лютеница като нас.Нищо не каза за клипчето с катеричката
цитирай
10. marystaneva - Не съм гледала клипчето.
21.11.2010 01:58
А започнах работа на 15. Налагаше се, на 14 и половина останах без баща. Учех и работех. Слава богу, образованието беше безплатно, поне докато учех за средно. Виж, за висшето се налагаше да си плащам сама семестрите. Но пък го завърших с 4,70.
Предлагам ти да спрем с тоз безсмислен спор. Разказахме си толкова неща, а не искам да ставаме по-близки, отколкото е прието в нета.
Ти си имай твоята истина, аз си имам своята. Направи си блог...
цитирай
11. анонимен - Добре, но как може истината да е е...
21.11.2010 11:09
Добре ,но как може истината да е една ,пък ние да я разделим на две и да я тълкуваме коренно противоположно.Споровете никога не са безмислени освен ако си мислиш ,че твоята истина е най-истинска от всички.Аз мислех да поспорим по-дълго и да ме убедиш ,че ти си права.Бих си направил блог но нямам време пък и като чета май тук всеки си има някаква негова истина и си я брани със зъби и нокти.Нямам нищо лично против Цветанов и Борисов.Те ще минат и заминат -първия много скоро ,а Борисов може би ще си изкара мандата.Биографията ти заслужава уважение.Дано да си на същата работа където си била и преди 2-3 год и пламенната ти защита на ГЕРБ да не резултат от някаква нова служба или повишение.Познавам лично една депутатка от ГЕРБ -от нея съм с отлични впечатления.Това го казвам само за да не останеш с мнението ,че се заяждам с ГЕРБ и всички свързани с него.Просто аз деля хората на знаещи и можещи и некадърници и кариеристи
цитирай
12. marystaneva - "Служба или повишение"?!
21.11.2010 17:08
Работя на 4 часа и получавам чисто 356 лева. Добре, че мъжът ми е шофьор /кара голям камион/ в частна фирма и му плащат редовно.
За уважението - благодаря. За политиците - не очаквам да са идеални. Не познавам идеални хора. И съм готова да им простя минали грешки /ако ги имат/, стига сега да водят правилната за държавата политика.
цитирай
13. zaw12929 - АДВОКАТЕ, ВЪРВИ В СЪДА, САМО ТОЙ ПО ...
27.09.2012 19:41
АДВОКАТЕ, ВЪРВИ В СЪДА, САМО ТОЙ ПО КОНСТИТУЦИЯ Е ИНСТАНЦИЯТА, КОЯТО ГОВОРИ КАКВО Е ИСТИНА...
ТУК НЯМА ПРОКУРОРИ- НЕ ДРАЗНЕТЕ ХОРАТА! ТЕ ИМАТ УМ! ТОЗИ СЕРИЯЛ МИНА... ДОБРЕ...
НЕ ИНКАСИРАЙТЕ СЪМНЕНИЯ... "Истината да им завреш в очите, няма да разберат" но вие няма как да казвате истината по такъв спор, нито даже Той!! Мълчанието е злато!!!
цитирай
14. marystaneva - zaw12929,
28.09.2012 13:39
Няма нужда от съд, тъй като НАП отдавна се произнесе, че престъпление няма. А и аз не съм адвокат.
Тук не говорим кой подкрепя ГЕРБ и кой - не, а обсъждаме факти, които дори от опозицията в крайна сметка приеха. Колкото и да не им харесваше...
Освен това, последният ми коментар по тази тема беше от 21.11.2010 г., та не разбирам как точно "дразня" хората сега, в края на септември 2012 г.? Ако пък чак толкова се дразниш, консултирай се с някой специалист - има хапчета за нерви... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2660862
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849