Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2011 16:39 - До всички честни и почтени българи, живеещи извън България!
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 31729 Коментари: 65 Гласове:
10

Последна промяна: 14.08.2011 04:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Независимо къде сте, вие сте българи и аз вярвам, че обичате Родината!

Независимо колко далеч са избирателните секции, опитайте се да намерите начин да гласувате! Подкрепете ГЕРБ, защото това е най-доброто правителство, което прави всичко възможно да превърне България в нормална държава, в която един ден вие и вашите деца да поискате да се върнете! Тези избори ще бъдат много тежки - всички партии и мошеници, на които правителството не просто спря, а вече демонтира "кранчетата", през които източваха държавата, ще се обединят срещу ГЕРБ. Затова Гражданите за Европейско Развитие на България имат нужда от вашата подкрепа. Всеки глас е важен, включително и вашият!

Да докажем, че България може !

image

http://www.facebook.com/marystaneva#!/notes/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B0/%D0%B4%D0%BE-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8-%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%B5%D1%89%D0%B8-%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%BD-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F/205457352840796



Гласувай:
22



1. gadfly - Смешничко.
13.08.2011 17:46
Смешничко.
цитирай
2. dedenze - Сигурно си вярвате !?
13.08.2011 18:35
Има и по добро решение четете тук:
http://dedenze.blog.bg/politika/2011/08/13/mejdinno-prekrasno-reshenie.801070
цитирай
3. lidislidis - Kak да споделя мнението ,ти?;)))
13.08.2011 18:59
Как да споделя мнението ти, като снимката със сърцата в облаците е моя и преди година открадната и лепната в тубето и из нета, като фон на байрака ни!!!
Как да те подкрепя, като те изкрадоха държавата, а такива фенове , като теб крадат и от изкуството на българите в чужбина!!!
Свали тази крадена снимка ! Имам оригинала и закачи , като реклама нещо НЕКРАДЕНО!
цитирай
4. анонимен - от Севт Непримиримии
13.08.2011 19:08
Жалки прокламации,комунистическо копие!
Българите извън България се прибират в САЩ отвратени от обстановката и отношението.
Веке неке да я биде!
цитирай
5. lambo - Вместо да хвалите ГРОБ-окопачите,
13.08.2011 19:09
вървете при Борисов ( пазвантина на Яшар ) и го попитайте докога НЯМА ДА ПЛАЩА детски на белите ( основно български) семейства

ВСИЧКО ДРУГО Е ВЯТЪР И МЪГЛА
цитирай
6. lidislidis - Аз пак се върнах
13.08.2011 19:32
Не споменявай "честен" и "почтен" до името на "герб" и герберистите!
Оправи си заглавието на поста и махни снимката!
"Независимо къде сме"' познаваме нашето си.
цитирай
7. penchoan - Полицията на Цветанов няма пълн...
13.08.2011 20:48
Полицията на Цветанов няма пълномощия да прави заговори в чужбина и да фалшифицира вотове, затова ГЕРБ разчитат на подобни смешни призиви. Но българите в чужбина ще гласуват за ГЕРБ само, когато условията за труд у нас така се подобрят, така че емигрантите да се връщат в България. А това няма да се случи, докато управлява милиционерското правителство.
цитирай
8. demonwind - Да гласувам
13.08.2011 21:54
и да си пропилея един почивен ден??? За кого??? За някакви никакви, дето построиха цели 20 километра магистрала със всичките пари от еврофондовете, докато съседите ни от запад строят по 200 километра на година, без дори да са кандидати за членство в Съюза??? За кого да гласувам? За останалите безполезни лапачи, които искат само да захапят кокала и да доразкажат играта на хората? Не мисля, че в тая държава който и да е политик заслужава да му отделя дори минутка от ценното си свободно време. Ще гласувам тогава, когато видя нещо насреща, а не корупция, дупки по пътищата, кучета по улиците и безброй добри, работливи, но бедни хора. Който иска, да си продаде гласа за една банкнота, която един западняк получава за пет минути работа, аз смятам да си организирам по-рационално свободното време!
цитирай
9. анонимен - от Севт Непримиримии
13.08.2011 21:54
Честните и почтени българи не гласуват за такива,все едно от коя партия са!

http://dnes.dir.bg/news/izbori-gerb-simitli-kandidat-kmet-9264841?nt=4

Защо всички партии са пълни с подобни боклуци,а?Защо?
Прогонихте всички свестни хора от бащините им земи,оставихте мръсните и тъпи циганьори,защото те са ви сигурни гласоподаватели.Мислещите НЯМА ДА ГЛАСУВАТ!
Много народ разплакахте и прокудихте,"политици".
"Който сее ветрове,жъне бури".
цитирай
10. marinero - Може да гласувам, но с краката си,
14.08.2011 00:02
право към някоя по-далечна чужбина! Ако досега все на нещо се надявах, вече всичките ми илюзии за някакво по-сносно бъдеще окончателно се изпариха. За варненския кандидат-кмет на ГЕРБ, сигурно и някои гербери няма да гласуват. Чий ли "независим" кандидат не бе.
цитирай
11. анонимен - Няма да гласувам докато съм жив !!!!!!
14.08.2011 02:26
Не съм гласувал , не гласувам и никога ама НИКОГА няма да ме накарат да гласувам за някого освен за мен самия . В България ще се върна когато аз реша а не когато мизерните правителства искат . И не хвалете мутренско-милиционерското правителство защото то с нищо не е по различно от предишните правителства на БКП ( то и сегашното е тяхно ) . Не ги обвинявам защото и аз да бях на тяхно място и аз щях да крада с две ръце както съм сигурен ,че и повечето от вас ще направят. Ще си седим в чужбина и ще си клатим онази работа това е положението . Както един познат казваше в България на секс туризъм.
цитирай
12. marystaneva - 3. lidislidis,
14.08.2011 04:49
Съжалявам за снимката. Не съм сигурна, че е твоя, но е хубава, с българското знаме, затова я сложих. Уверявам те, че не печеля от блога си, така че целта ми не е била комерсиална.
Останалото са лични мнения. Никой не ви кара насила. Но съм разочарована от това, колко малко сте запознати със свършеното през последните две години... Защото аз съм тук и България се променя пред очите ми. И то към добро! Промяната се признава от целия свят! Дано един ден и вие да я видите...
цитирай
13. marystaneva - Не става...
14.08.2011 04:59
dedenze написа:
Има и по добро решение четете тук:
http://dedenze.blog.bg/politika/2011/08/13/mejdinno-prekrasno-reshenie.801070


Не става... БСП през 2010 г. е декларирала пред Сметната палата около 30 пъти повече пари от дарения, отколкото ГЕРБ. По тази "логика" комунистите трябва да ни управляват до края на живота ни, а аз не съм съгласна.
цитирай
14. marystaneva - Във всяко стадо има и мърша...
14.08.2011 05:09
анонимен написа:
Честните и почтени българи не гласуват за такива,все едно от коя партия са!

http://dnes.dir.bg/news/izbori-gerb-simitli-kandidat-kmet-9264841?nt=4

Защо всички партии са пълни с подобни боклуци,а?Защо?
Прогонихте всички свестни хора от бащините им земи,оставихте мръсните и тъпи циганьори,защото те са ви сигурни гласоподаватели.Мислещите НЯМА ДА ГЛАСУВАТ!
Много народ разплакахте и прокудихте,"политици".
"Който сее ветрове,жъне бури".


За съжаление, във всяка партия попадат и боклуци. На никого не му пише на челото какъв е. Към всеки подхождаме с доверие, но не сме врачки. Разликата при ГЕРБ е, че над подобни хора, случайно попаднали в партията, никой не разтваря политически чадър, а се дава гласност на извършеното и се чистим от тях. С изчистването на "мършата" от "стадото" се намалява рискът да бъде заразено и здравото. Спомнете си с какви протекции се ползваха подобни "вътрешни хора" в другите партии и как всичко се потулваше. Сега, при ГЕРБ, подобно потулване няма!
цитирай
15. marystaneva - Пътят, по който днес върви България, е правилен!
14.08.2011 05:48
Йозеф Акерман, изпълнителен директор на "Дойче банк":
"В Европа има шест държави, които за мен идват от бъдещето. Те са или много богати, или много бедни. Но идват от бъдещето, защото са финансово стабилни. България е една от тези шест държави!"

http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/05/31/1098078_rosen_plevneliev_magistralite_shte_izvadiat_bulgariia/

8. demonwind,
За магистралите не си прав. Виж тази презентация, нищо че е от 2010 г. Обърни внимание на 26-а стр. и направи сравнение:

http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=actual&id=2752

А по АМ "Люлин" можеш дори да се разходиш виртуално. Догодина ще можеш да пътуваш и по АМ "Тракия".

http://www.youtube.com/watch?v=0xMpLr7GopU&feature=player_embedded

Кризата отминава... Инфраструктурата, финансовата стабилност и ниските данъци ще доведат инвеститорите, които ще разкрият нови работни места. Само след няколко години България ще изглежда по коренно различен начин!
Знам че тези, които не виждат по-далеч от носа си, не мога да ги убедя сега... Другите, които мислят само как да вкарат нещо в една дупка, което да изкарат после през другата, няма смисъл да ги убеждавам. Заради такива като тях понякога му се чудя на акъла на Борисов... Дали си струваше да се захваща с всичко това...?!

http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/05/09/a-ti-kakyv-si-lud-li-si-ili-si-geroi.744210
цитирай
16. stomanata - Много добре са запознати със свъ...
14.08.2011 09:20
Много добре са запознати със свършеното през последните две години. Причините са други. Има и честни хора, които просто не откриват своята партия. Но повечето са групата на вечно недоволните. Нищо не е в състояние да ги убеди, че на този свят има и нормални хора. От малки са свикнали с черногледството и дори го смятат за правилно.
цитирай
17. анонимен - Буклуцииии...
14.08.2011 10:09
цитирай
18. tutankhamon661 - marystaneva
14.08.2011 11:49
Велика си!
Иска ми се да има повече хора като теб!
цитирай
19. marystaneva - 18. анонимен,
14.08.2011 12:39
"...В строителството се краде най-много и най-лесно..." От опит ли знаеш? ;) Обикновено човек съди за другите по себе си. :(

Може и да не ти се вярва, но в ГЕРБ има идеалисти, които просто искат да работят за България. И Плевнелиев е един от тях! Те не крадат, а изграждат, строят! Понякога ми се струва, че изграждаме обрулената си държава отново...
Строят, защото във време на криза, когато банките ограничават финансирането на строилелните фирми, е най-добре да се изгражда инфраструктура. Строят, защото в строителството са заети много хора, които иначе биха останали без работа. Строят, защото ползват средства от ЕС, а не от държавния бюджет. Строят, защото не крадат и не им спират еврофондовете. А и ЕС дава пари именно за строителство на инфраструктура, а не за заплати и пенсии. Строят, като преди това провеждат открити и честни търгове! Строят обекти от обществен интерес, а не къщи-дворци или хотели за себе си! Строят под контрола на обществото и на Европа и всичко е прозрачно, а не както беше преди. При най-малкото съмнение се прави проверка и резултатите са публични!

Последната проверка на АМ "Тракия":
http://www.youtube.com/watch?v=4DZhX5FXJAg

И резултатът:
http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=news&id=2938

За БСП - безплатен курс по законно строителство:
http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=news&id=2981

Виж снимките!
http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=news&id=2992

Виж и тези презентации - това искаме да направим и ще го направим:
http://stroitelstvo.info/events/?guid=1027480

Кое не ти харесва?
А държавата видимо е по-чиста и ще става все по-подредена! Но ще си я направим ние от ГЕРБ и тези, които ни подкрепят, а ти ще се върнеш наготово и вместо да кажеш браво, пак ще търсиш кусури... Що за човек си...?! Нямаш ли очи за хубавото?!
цитирай
20. анонимен - българите на майната си, нямат п...
14.08.2011 14:03
българите на майната си, нямат право да ми казват какво да става тук.
цитирай
21. анонимен - За съжаление нямам опит, но за см...
14.08.2011 14:14
За съжаление нямам опит ,но за сметка на това не съм идеалист ,а реалист.Ето какво се случва с честните и открити търгове ,след провеждането на ,които онзи ухиления идеалист каза -това е окончателната цена и нито цент няма да има отгоре за каквото и да било.И наистина ,цент няма да има но ще има едни 20-тина милиона отгоре за отводняване на трасето.Но това няма да оскъпи магистралата защто парите ще са по друга поръчка-разбирай за борба с комарите.Но тя водата пак от предните останала ,да саботират устрема на идеалистите.Мога да ти дам и пример със спортната зала -красавица-излезна Бойко и обяви ,че фирмата строител се е съгласила да намали цената от 100 милиона на 82 милиона.Всички викат браво на Премиера и вече никой не пита защо крайната цена тихомълком стана 118 милиона.Но ние идеалистите от другите партии не ги разбираме нещата.Добре ,че дойде Плевнелиев да ни ги обясни
цитирай
22. lado - Вица е страхотен !!! Гледам, и мн...
14.08.2011 14:17
Вица е страхотен !!! Гледам, и мнозинството коментиращи тук са го разбрали. Е, оправих си настроението! Вярно, че само за малко, докато се сблъскам с поредния отказ на Боко и мафията му от управление на тази територия, или с поредния му инфантилен порив да реже лентички, да прави първи копки на "Всеки километър" магистрала пред камери, или с поредното харчене на последните остатъци от фискалния резерв с лъжата ,че това са европейски пари ??? Но иде видов ден, само Виденов да не довтаса ...Имам обаче един въпрос, и той е реторичен - дават ли си сметка ГЕРБестите през колко партии и движения им се е лашкало харесването, и че чрез тази липса на правилни изводи за поведението си нищо хубаво няма да се случи в близките поне 10 години? Що не ни се отрази толкова силно кризата ? Ми щото сме на дъното, затова! Не защото Дянков разбира от финанси, или Боко е политик! Убаво, ама друга чука на вратата, а изводи от предишната никой не си извади (от управляващите имам предвид) . Така и не се прокараха никакве антикризисни мерки, така и се пропусна да се види имат ли почва у нас...Имаше моменти, когато никой комунистне смееше открито да си признае ,че е такъв, ще дойде скоро това време, когато и никой ГЕРБест няма да си го признава...
цитирай
23. анонимен - Много ме затруднява тази чатерица. ...
14.08.2011 14:31
Много ме затруднява тази чатерица. За не знам кой път чета прякора на блогерката като мастианева. Възможно е и подсъзнанието ми да си отмъщава, че прочетох част от призивчето.
цитирай
24. tutankhamon661 - 22. lado
14.08.2011 14:41
lado написа:
Вица е страхотен !!! Гледам, и мнозинството коментиращи тук са го разбрали. Е, оправих си настроението! Вярно, че само за малко, докато се сблъскам с поредния отказ на Боко и мафията му от управление на тази територия, или с поредния му инфантилен порив да реже лентички, да прави първи копки на "Всеки километър" магистрала пред камери, или с поредното харчене на последните остатъци от фискалния резерв с лъжата ,че това са европейски пари ??? Но иде видов ден, само Виденов да не довтаса ...Имам обаче един въпрос, и той е реторичен - дават ли си сметка ГЕРБестите през колко партии и движения им се е лашкало харесването, и че чрез тази липса на правилни изводи за поведението си нищо хубаво няма да се случи в близките поне 10 години? Що не ни се отрази толкова силно кризата ? Ми щото сме на дъното, затова! Не защото Дянков разбира от финанси, или Боко е политик! Убаво, ама друга чука на вратата, а изводи от предишната никой не си извади (от управляващите имам предвид) . Така и не се прокараха никакве антикризисни мерки, така и се пропусна да се види имат ли почва у нас...Имаше моменти, когато никой комунистне смееше открито да си признае ,че е такъв, ще дойде скоро това време, когато и никой ГЕРБест няма да си го признава...


Не знам на кое точно викаш антикризисни мерки, защото съм убеден, че абсолютно нищо на този свят не би те задоволило. Достатъчно е да види човек на какви подигравки подлагаш всяко положително събитие в държавата, за да стане ясно, че си избрал вечното несъгласие като своя житейска философия. Дори ако имаше нещо, което би те удовлетворило и то наистина се случи, ти пак ще пуснеш карикатура. Просто си го решил предварително.
Много жалко, че разсъждаваш така. Хубавото и полезното заслужават ръкопляскания. Не е нормално да ги подиграваш.
цитирай
25. lado - Тути, дали хубавото е полезно, п...
14.08.2011 15:11
Тути, дали хубавото е полезно, предстои да видим. Също така и дали хубавото не е просто едно популистко прикритие на на тотално ограбване. Дано да сме живи и здрави, че да се убедим с очите си! На всички ГЕРБери ще се извиня в платено съобщение по медиите, или в нарочна пресконференция. Пожелавам на всички българи достойно съществуване, дори и на ГЕРБерите, СДСарите, и всички, които не са били БКП/БСП. Искам го. Запиши ми някъде обещанието и след 2 години, ако Боко не е сдал екипа, ми го припомни. Ще се радвам от цялото си сърце, че не съм бил прав.
цитирай
26. анонимен - За пръв път в българския нет се по...
14.08.2011 15:26
За пръв път в българския нет се появява на първа страница, в избрани, една откровено политическа агитация от най-примитивен тип. Ако някой е имал илюзии за това какво е тази блогова платформа, то нещата стават пределно ясни. Ако някой сега напише същото послание, но с обратен знак, дали ще го сложат на първа-как мислите.А колкото до призива-ами българите навън знаят каквоГЕРБ направи за близките им в БГ-нищо, направи живота им по-труден, та се налага да пращат повече кинти. Ами за тях, самите?. Премахна(или поне се сбори) за ограниченията на българите да работят в ЕС?. Или рещи проблема със здравните им осигуровкки. Или с документите?
цитирай
27. anonymous1212 - За парите, които получаваш на последния етаж на НДК
14.08.2011 15:47
слаб постинг, абсолютна антиреклама!
Давам ти искрен съвет - свали този пасквил!
цитирай
28. kostadin - Ха ,ха!
14.08.2011 15:54
Ура виждам опашки от доброжелатели на ГЕРБ.
цитирай
29. анонимен - Аз не я обичам. Едва ме измъкна един ...
14.08.2011 15:56
Аз не я обичам. Едва ме измъкна един германско-ямболски циганин от катуна.
Не знаете колко е хубаво в Германия. Всичко е розово. Няма да гласувам.
цитирай
30. анонимен - от Севт Непримиримии
14.08.2011 16:11
anonymous1212 написа:
слаб постинг, абсолютна антиреклама!
Давам ти искрен съвет - свали този пасквил!


Да и аз съм на мнение,че подобни лозунги обиждат интелигентността и че партиите отдавна трябваше да осъзнаят,че избори се печелят не с лозунги/сталиниски тип/,а със спазени предизборни обещания!
Не отричам, построяването на магистрали е чудесно нещо.
Но...
- защо бюрокрацията стана двойна?
- защо изхранваме двойно повече чиновници/а уж,щяхме да ги съкратим/
- най - същественото - КОЛКО КРАДЛИВИ КОМУНИСТА ИМА В ЗАТВОРА,с присъда за държавна измяна,защото кражбите им са ОБИР НА ДЪРЖАВАТА....А,господин Борисов?
Спазването на обещания е черта в характера,която е изключително показателна за всеки човек,да не говорим пък,когато е политик!
цитирай
31. анонимен - Трябва да се гласува за НДСВ, заради ...
14.08.2011 16:13
Трябва да се гласува за НДСВ, заради тях ни приеха в Нато и в ЕС. При тях живеехме най-добре!!!
цитирай
32. fireball - Станева, уважавам страстта ти да ...
14.08.2011 16:29
Станева, уважавам страстта ти да защитаваш кауза, па била тя и ГЕРБ... Учудвам се, че мина толкова време, а още не сте разбрали кое у вас дразни? Есенцията му, я рече Боко на откриването на новата зала - "... изтрайте още една две години..." Ала тия дето трябва да изтраят той не ги споменава никъде. Навсякъде чуваме "Аз построих... аз направих ... аз ви осигурих..." НЕ ЧУХМЕ - "Благодарение на ВАС, на ВАШЕТО ТЪРПЕНИЕ, НА ВАШИТЕ ЛИШЕНИЯ... НИЕ успяхме да направим това и това..." Ето и ти пишеш - ...ще си построим България НИЕ от ГЕРБ... - Ами ВИЕ си я постройте и не ни търсете повече... НИЕ ще се оправим някак си ... В друга ... истинска България, не във Вашата...
И тъй като пишеш за идеализъм и отворихме дума за новата зала, ето го и реализма - През април бях в една подобна на Арена Армеец, зала в едно френско градче. Откриха я ноември миналата година. Залата е за 14500 зрители, има три етажа подземни паркинги, несравнимо по-добре е оборудвана технически от нашата и струва... сега внимание! - 53 милиона евро! Във Франция, не в България - при евтината работна ръка...
цитирай
33. andrey358 - ДСБ
14.08.2011 16:33
Независимо дали си от чужбина или от България, Демократи за Силна България са единствената партия за която си заслужава да дадеш гласа си.
цитирай
34. marystaneva - Фараоне, благодаря за оценката! :)
14.08.2011 16:35
Но не съм велика, просто съм честна. И наистина вярвам, че България може!

21. анонимен,
АМ "Тракия" е проектирана отдавна, толкова отдавна, че може би тогава онази част от трасето не се е наводнявала. Но тъй като за 20 години никой не се погрижи да не се наводнява, сега пак ГЕРБ трябва да оправя чуждите бакии. Не на тъмно, с тайни анекси, а с открита обществена поръчка - ще спечели този, който предложи най-добрата оферта, а не предварително избрана фирма. За спортната зала - откъде я измисли тази цена? Аз не можах да прочета нещо подобно. Залата струва 90 милиона. И е прекрасна!
http://bnt.bg/bg/news/view/57680/otkriha_arena_armeec

lado,
Голям хейтър си... Има ли нещо /освен самия себе си/, което да харесваш? Бъди сигурен, че ще запазя обещанието ти и след две години ще ти го припомня. Но тогава да не се отметнеш от думите си?! Всъщност едва ли си толкова важен, та да даваш пресконференции, но едно "извинявайте" в собствения ти блог ще ми бъде достатъчно.

23. анонимен,
Казвам се Мариянка Станева, ник - "маристанева".

26. анонимен,
Не аз решавам какво къде да се появява, а хората, които влизат тук, коментират или гласуват.

27. anonymous1212,
ОбъркАл си рейса, пич! Работата ми е в "Надежда", а не в НДК. А след като толкова ви дразни моят "пасквил", значи е имало смисъл да го напиша. В крайна сметка, той е адресиран до всички честни и почтени българи, живеещи извън България. А честните и почтените хора не се срамуват да си напишат имената.

28. kostadin,
Кучетата си лаят, керванът си върви... ГЕРБ отново ще се яви самостоятелно на изборите и отново ще спечели! Защото хората ни харесват и ни вярват! И има защо!

29. blagorodka,
Като не я обичаш, проблемът си е твой. Знам как е в Германия, синът ми е там. Но искам и тук да направим така, че да ни е хубаво! Защото там, колкото и да ти е добре, винаги ще си останеш чужда...
цитирай
35. анонимен - ОСТАВЕТЕ НА МИРА ХОРАТА КОИТО СА ...
14.08.2011 16:37
ОСТАВЕТЕ НА МИРА ХОРАТА КОИТО СА УСПЕЛИ ДА СЕ СПАСЯТ ОТ ТОВА БЛАТО!
ПРАВЕТЕ СИ ВАШИТЕ СМЕТЧИЦИ И ИГРИЧКИ ТУКА И НЕ РАЗЧИТАЙТЕ НА ХОРА, КОИТО ЕДВА ЛИ ИСКАТ ДА СЕ СЕТЯТ ОТКЪДЕ СА ИЗЛЕЗЛИ.
цитирай
36. анонимен - Ако аз се кандидатирам ще гласувате ...
14.08.2011 16:38
Ако аз се кандидатирам ще гласувате ли за мен? Аз съм от розовите, т.е от измитите комунисти. Ще направя всичко фрии - парно, ток, вода, храна.
Насам народе.
Ако ме изберете ще се върна да живея в България.
цитирай
37. анонимен - Аз няма да се кандидатирам никога за ...
14.08.2011 17:39
Аз няма да се кандидатирам никога за нищо. Избий си от главата планчетата които си съчиняваш.
цитирай
38. marystaneva - 33. andrey358 - За ДСБ и другаря Костов - НИКОГА!!!
14.08.2011 18:34
Специално за теб!

http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/07/09/kysata-pamet-bylgarska.779796

http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/06/08/edno-izcheznalo-no-ne-otvsiakyde-quot-otkrito-pismo-quot.761632

http://marystaneva.blog.bg/politika/2011/06/08/edno-izcheznalo-no-ne-otvsiakyde-quot-otkrito-pismo-quot-pro.761687

http://razuznavane.com/?p=412
цитирай
39. marystaneva - Дискусията продължава...
14.08.2011 18:49
30. анонимен,
За бюрокрацията - просто не е вярно. Дай линк в подкрепа на твърдението си!

За останалото - прочети и се информирай кой има право да вкарва в затвора. Със сигурност не е изпълнителната власт, а още по-малко - Борисов. Изпълнителната власт прави проверки, подава информацията на прокуратурата, а тя повдига обвинения. Съди съдът.

31. анонимен,
НДСВ?! Не ставай смешен...

32. fireball,
Като толкова ти пречи бойковото "аз", да я беше свършил ти тая работа! Много добре знаеш, че ГЕРБ завари проект и подписан договор за залата. Подписан от предишните! Каквато можахме, направихме. Не можеше да се развали договора, защото /както при всички договори преди 2009 г./ щяхме да плащаме убийствени неустойки. Анадъмо? А колкото до използването на думичката "аз", вече съм казала, каквото е трябвало по този въпрос тук:
http://marystaneva.blog.bg/politika/2010/11/28/az-tova-az-onova-a-niakoi-se-drazniat-i-kakvo-ot-tova.641960

36. blagorodka,
Ти направо построи комунизма! ;)))

35. анонимен,
Не знам ти откъде си излязъл, но аз нямам причини да се срамувам от произхода си...
цитирай
40. анонимен - Както щеш се казвай, но в тази тема ...
14.08.2011 18:50
Както щеш се казвай, но в тази тема другояче, освен мастиа нева, не мога да те прочета.
цитирай
41. анонимен - bai bonio imaniara
14.08.2011 18:53
za kakvo 4estno pravitelstvo ti sa ma agitirash da glasuvam za tezi koito sluguvat na 4uzdi evreiski banki i pravitelstva pak vzexte zaem ot evreiskite banki i go ipotekiraxte sas balgarska teritoria i socialnite osigurovki na naselenieto i dokaraxte 4uzdi voenni bazi v balgaria kakvo smatate da pravite da razcepvate balgaria i da pravite darzava trakia tva li smatate da lakatushkate nalavo i dasno i da zabluzdavate gei paradi po gradovete a po selata sigani ot gradskite geta pensioneri vav izostavena stranja planina vie i vasheto tursko evreisko priatelsko pravitelstvo do edin ste evrei ili texni slugi
цитирай
42. анонимен - от Севт Непримиримии
14.08.2011 19:31
30. анонимен,
За бюрокрацията - просто не е вярно. Дай линк в подкрепа на твърдението си!

За останалото - прочети и се информирай кой има право да вкарва в затвора. Със сигурност не е изпълнителната власт, а още по-малко - Борисов. Изпълнителната власт прави проверки, подава информацията на прокуратурата, а тя повдига обвинения. Съди съдът.

Малко уважение към несъгласните ,не би ви навредило,още повече,че повечето от тях са гласували за тази партия,от чието име ти се изживяваш като ментор-даскалица."Виренето на носа",само ще ви изиграе лоша шега.
По въпроса - не е нужно да ме пращаш да чета каквото и да е,при условие че ЕЖЕДНЕВНО работата ми ме сблъсква с почти непреодолима бюрокрация.
Пример - внучето ми се роди преди повече от 3 месеца и до ден днешен снаха ми не е получила и лев майчински!
Колкото до това ,дето ме съветваш да "съдя съда"за неизпълнените обещания на ГЕРБ,да опандизят обирджиите на България....нима не знаехте ,че присъдите ги издава съда,когато обещавахте,а Станева?
цитирай
43. demonwind - 15. marystaneva
14.08.2011 19:33
Не знам... Знам какво видях в Сърбия. А за финансовата стабилност и инвеститорите от чужбина - виж как българи работят за чужденци за десет пъти по-ниски заплати от еквивалента им в родните им държави. Като ги зачешеш на тази тема, викат че българите не работят. А лично познавам момче, което работи за 1200 лева чисто по 16 часа на ден, понякога и събота. Неговия колега в същата фирма в държавата си работи за 3500 евро... А мерси от такива инвеститори. А че ББ ни направи финансово стабилни - спор няма - то няма накъде повече да оскотее народа. Ето защо онзи чичко лошо се е изразил - някои държави са от бъдещето, ама ние сме от далечното минало. Феодалното...
А и не е важно колко са магистралите - важното е колко време ще издържат. Дупките по Тракия вече са факт... Катастрофите (касапниците) вследствие на тях - също...
цитирай
44. demonwind - 44. bulgarinut57
14.08.2011 22:40
А най-страшното е, когато си вътре и виждаш за какво става дума... Блажени са незнаещите...
"Много хора се отричат от Рая, защото той им е открил твърде малко? А колко ли се отричат, защото им е открил твърде много?"
Джон Милтън, "Изгубеният рай"
цитирай
45. анонимен - 44. bulgarinut57
14.08.2011 23:13
Мммм? Що рече за късата памет? Тоя юнак, дето му лижете разни неща, не беше ли пазвантин на две бивши величия? М? А мутра беше ли? А изби ли до крак конкуренцията,когато апаратът на МВР му беше под ръка? Да, ти ще гласуваш за герб, защото под "къса историческа памет" разбираш времето отписането на този коментар до времето, в което гледа по телевизията как юнакът преряза поредната лентичка...
цитирай
46. lado - Благословена да си, мари, Станева! ...
15.08.2011 00:45
Благословена да си, мари, Станева! Освен смехът, който ме споходи, четейки опита ти да запушиш амбразурата (или пробойната), изключително остроумните и логични отговори на хейтърите (така наричаш хората, които не са но твоето мнение) ми дадоха изключителен оптимизъм. Е , не в светлото бъдеще на ГЕРБавата ви държава, но поне в здравия разум на мнозинството. А изборите ще си ги фалшифицирате...Вашите духовни водачи от БКП/БСП ще ви покажат как. Сполай ви!Да илядите! Глупости - да милионствате! Ако не всички, то поне Боко. А, той вече е? Относно пресконференцията - плащаш си , и я правиш.Не важно дали си важен. Относно това дали харесвам себе си - разбира се, иначе щях да приличам на тебе...Инстинкта ми за самосъхранение работи, не е като при зомбираните ГЕРБисти...
цитирай
47. marystaneva - 42. анонимен,
15.08.2011 12:45
Бюрокрация винаги е имало, бюрократи - също. Не са се появили през последните 2 години, нали? Уважавам всички, които аргументирано и обективно изразяват мнението си. Но не приемам неверни и недоказани твърдения. колкото до внучето ти - това е частен случай, с който не съм запозната и не мога да го коментирам. А за обещанията - каквото зависи от ГЕРБ, се прави. Повдигнати са обвинения на много хора. А какво ще каже "независимият" съд, който, въпреки че е назначен по време на предишните управления, би трябвало да работи в интерес на държавата, не знам.
Масларова е подсъдима.
http://bulgarski.pogled.info/news/22207/Prodalzhava-deloto-sreshtu-Emiliya-Maslarova
Кабил е следствен.
http://www.livenews.bg/Topsledovatel%3A-Deloto-sreshtu-Nihat-Kabil-za-zamenkite-na-gori-varvi-kam-priklyuchvane-%28VIDEO%29_g_1444?lv=t
Станишев също е със свален имунитет и е следствен.
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=949450
Доган го оправда ВАС за хонорара от Цанков камък, а не ГЕРБ. Но според мен в разследванията около него за други неща тепърва ще има развитие.
Емел Етем също е следствена.
http://mishenabg.blogspot.com/2010/01/blog-post_4917.html
Братя Галеви са осъдени съответно на 5 и на 7 години. Обжалват.
http://frognews.bg/news_37010/12_godini__na_toplo__za_bratia_Galevi/
Трактора е следствен. И е кандидат-президент... :(
Ковачки беше осъден за 16 милиона на 3 години условно... :(
Вальо Топлото получи няколко присъди доста годинки, но и той обжалва и е "навън" под гаранция.
http://dnesplus.bg/News.aspx?n=535457
И Николай Цонев го чакат още дела, макар че по две съдът го оправда.
http://www.livenews.bg/Delo-sreshtu-Nikolay-TSonev-tragva-na-vtora-instantsiya--12053
И на мен не ми харесва, че се бавят, шиканират или "смачкват" делата, че се оправдават явни престъпници, а на други им дават условни или минимални присъди. За 20 години всички се научиха добре да прикриват следите си... Но аз съм сигурна, че ще има още присъди.
цитирай
48. marystaneva - 43. demonwind,
15.08.2011 12:58
По време на кризата много държави намалиха заплатите и пенсиите, вдигнаха както преките данъци, така и ДДС. Но България - не. А "онзи чичко" разбира от икономика и финанси повече от мен и теб, затова съм по-склонна да вярвам на неговото обективно мнение, а не на твоето. Колкото до катастрофите - не магистралите са ни виновни., а безобразното ни шофиране. А за "дупки" по новопостроените лотове на АМ "Тракия" - просто не е вярно!
Колкото до равнището на заплатите - при пазарна икономика това става с договаряне между работодателя и работника. Държавата няма нищо общо с това договаряне. Но някои все още не са разбрали, че социализмът свърши...
цитирай
49. marystaneva - 44. bulgarinut57,
15.08.2011 13:02
Благодаря ти! Искрено се надявам, че хората, които гледат реалистично на живота, са повече от тези, които искат от всичко по много и ако може - веднага. Е, не става толкова бързо, колкото на всички ни се иска, но едно по едно нещата се случват. и пътят, по който е поела България, е правилният!
цитирай
50. marystaneva - 46. анонимен,
15.08.2011 13:07
След като имаш подписан договор и си плащаш данъците, да си "пазвантин" е работа като всяка друга. Останалото са клюки от сорта ЕЖК /една жена казала/ и изобщо не смятам да ги коментирам. Как пък за толкова години поне един човек не излезе да се оплаче, че е бил рекетиран от Бойко?! Хайде спрете вече с глупостите! Никой не ви вярва.
цитирай
51. marystaneva - lado, Радвам се, че съм ти оправила настроението!
15.08.2011 13:15
Ти моето обикновено се опитваш да го разваляш... ;) Колкото до изборите, не знам дали си участвал в комисия, но те уверявам, че в големите градове, където ГЕРБ иска да спечели, изборите няма как да се фалшифицират. В комисия от 7 до 9 човека, които са от различни партии, плюс наблюдателите и застъпниците - как си го представяш?! В някои малки населени места може би е възможно, но не и в градовете, уверявам те!
цитирай
52. marystaneva - Избори 2011 в чужбина
15.08.2011 15:18
Какво е нужно, за да гласувате?

На 23 октомври 2011 г. предстои провеждането на избори за президент и вицепрезидент на Република България, както и за общински съветници и кметове.

Българските граждани в чужбина имат възможност да участват в изборите за президент и вицепрезидент на Републиката.

Отговорите на най-често задаваните въпроси можете да намерите тук:


http://www.mfa.bg/bg/news/view/31606
цитирай
53. анонимен - След като си начесахме езиците да ...
15.08.2011 16:48
След като си начесахме езиците да теглим чертат.Значи според авторката държавата вече не се източва-всичко е прозрачно и честно (кранчетата не само са затворени ами направо премахнати),измамите с ДДС и контрабандата са сведени до минимум,събираемостта на данъците и глобите надвишава 100%,икономиката е в растеж ,а престъпност естествено няма.Къде по дяволите са тогава парите ,като даже и от резерва са похарчени над 2 милиарда.Предните крадяха но трупаха и в резерва ,тия уж не красат път харчата от него
цитирай
54. demonwind - 56. анонимен
15.08.2011 18:25
В магистралите, колега, в магистралите... Балонът ще се спука след парламентарните избори...
цитирай
55. fireball - Пак ще кажа, че се възхищавам на у...
15.08.2011 19:15
Пак ще кажа, че се възхищавам на умението на Станева и другарите й от ГЕРБ да извъртат нещата... Цитат ".... Колкото до равнището на заплатите - при пазарна икономика това става с договаряне между работодателя и работника. Държавата няма нищо общо с това договаряне. Но някои все още не са разбрали, че социализмът свърши..." ... и да продължа сега аз - и за да не се работи "за без пари" Станева, хората въвеждат МРЗ или почасова ставка... С което Държавата има много общо, ако не знаеш... И тъй като у нас МРЗ е най-ниска в целия бял свят, (може би и за част от африканския и азиатския) просто няма накъде да се намалява... което го изтъкваш като някакъв плюс ... Едно е да намалиш от 1300 евро на 1000, друго - у нас - къде ще намаляваш от 240 лв МРЗ... На всичкото отгоре се чудите и как да не вдигнете МРЗ с някакви кирливи 30 лв, та го отлагате за юли, та за наесен, сигурно след това ще е за Коледа... Айде престанете да шмекерувате...
цитирай
56. fireball - До bulgari nut
17.08.2011 07:27
Никой не ми е работодател, дърт пергишино... Не се опитвай да ме вкараш в кошара, където не съм... Ако се поразровиш из нет-а ще видиш че винаги (от години) съм писал ЗА вдигане на МРЗ, която сега трябваше да бъде ... поне 800 лева... И за което са виновни всички "управлявали" (разбирай, крали) България през последните 20 години... за което съм напълно съгласен с теб... А когато и сегашните не вдигат МРЗ и не правят нищо за политиката на доходите (както правеха всички предишни) ... ги критикувам ... Много е лесно да "седиш" добре макроикономически, да вържеш "големите" числа, бюджет, дефицит..., когато е за сметка на микроикономическата нищета...
цитирай
57. fireball - До BULGARIN UP
18.08.2011 07:39
Извинявай, ако съм те засегнал ... беше шега... виждам че си по скоро UP...
Не знам какво е да си министър на финансите... сигурно е трудно... ама нали си се изрепчил "Аз мога!"... ами хайде, направи го! ... Тук си абсолютно прав с Хайтов - сигурно иска министърът, ама не може ... щото не знае как! Свикнал си е по счетоводителски - плюс и минус, равно на нула... Еха-а-а-а...
Критиката е най-хубавото нещо ... помага на умния да се поправи, а глупавия - ще ядоса... И Левски, па и много други са го казали... Няма как да проявя "разбиране" към Държавата, щото и ТЯ не проявява разбиране, дори по време на криза - отпуснала е каиша на монополи да си играят с цени, гази те със събираемости и т.н... А и работата на гражданина е да е коректив, да я критикува и постоянно да й напомня - кой е сайбията и за кого се прави всичко - не за да се накичат някакви си управници със слава, а хората да живеят по-добре...
И ти остани със здраве!
Подпис: БОРА-БОРА, ама не от островите, а от СУОГЕ...:)
цитирай
58. анонимен - Аз ще гласувам за ДСБ,
18.08.2011 19:37
както повечето интелигентни хора, които разбират, че ББ е проект на червените. Неуспешен, между другото.
цитирай
59. amiayalom - YOu give ladies a bad name
19.08.2011 00:06
Извинявам се за английския, но това е променена строфа от песен на Бон Джоуви.След 1989 година, не забелязахте ли как спортните натури станаха бизнес елит?Има интелект в тези мускули.ГЕРБ е обединение на неуспели спортисти, вифаджии, ченгета, дечица на комсомолски секретарчета и фатмашкия състав на комунистичеката Народна милиция.Успехите на правителството са огромни..., но ако бяхме театър( провинциален, селски, самодеен).Какво тази лелка -блогърка, вманиачена по глупавия Facebook се е разсмърдяла като Ленин на пет водки - честните и почтени българи в чужбина се увеличиха изключително много и при това правителство.
Не гласувайте!Правете коктейли"Молотов"!Ако едно време бяха очистили всички комсомолски и партийни секретарчета, нямаше 21 години да сме с петте(едно основно и 4 дубльорни- СДС, НДСВ, ГЕРБ,ДПС)правителства на омразните, некадърни и недостойни да се нарекат с името Homo Sapiens свине, наречени БКП
цитирай
60. анонимен - Всички почтени българи в чужбина да ...
20.08.2011 10:43
Всички почтени българи в чужбина да обърнат внимание ,че ГЕРБ като една европейска и прозрачна партия забранява даренията за периода от 24.09 до 30.10.11г.Така ,че който иска да дарява да побърза да го направи до 23 септември.Естествено ,че след 30 октомври всички дарители са добре дошли отново.По-тъпо и популистко нещо отдавна не бях чел и слушал.Ами като субсидийката от държавата ви е около 20 милиона годишно забранете приемането на дарения въобще-парите са ви от достатъчни предостатъчни и за избори и за клубове и за чевермета.И не подценявайте хората-не всички са "умни "колкото 98% от членовете на ГЕРБ.
цитирай
61. marystaneva - ?!
19.10.2011 14:32
fireball написа:
Пак ще кажа, че се възхищавам на умението на Станева и другарите й от ГЕРБ да извъртат нещата... Цитат ".... Колкото до равнището на заплатите - при пазарна икономика това става с договаряне между работодателя и работника. Държавата няма нищо общо с това договаряне. Но някои все още не са разбрали, че социализмът свърши..." ... и да продължа сега аз - и за да не се работи "за без пари" Станева, хората въвеждат МРЗ или почасова ставка... С което Държавата има много общо, ако не знаеш... И тъй като у нас МРЗ е най-ниска в целия бял свят, (може би и за част от африканския и азиатския) просто няма накъде да се намалява... което го изтъкваш като някакъв плюс ... Едно е да намалиш от 1300 евро на 1000, друго - у нас - къде ще намаляваш от 240 лв МРЗ... На всичкото отгоре се чудите и как да не вдигнете МРЗ с някакви кирливи 30 лв, та го отлагате за юли, та за наесен, сигурно след това ще е за Коледа... Айде престанете да шмекерувате...


О, ама ти за МРЗ ли искаш да работиш? Или си на държавна служба? Защото там заплатите са "вързани" с МРЗ... В частния сектор нещата са по-различни...
цитирай
62. penchoan - Гласувайте за когото и да е, само да е ...
19.10.2011 19:46
Гласувайте за когото и да е, само да е срещу ГЕРБ в избора за президент. ГЕРБ са втория ешалон на БСП, но по-некомпетенния. Не позволявайте в България да се установи милиционерска диктатура.
цитирай
63. tutankhamon661 - 62. penchoan
19.10.2011 19:57
penchoan написа:
Гласувайте за когото и да е, само да е срещу ГЕРБ в избора за президент. ГЕРБ са втория ешалон на БСП, но по-некомпетенния. Не позволявайте в България да се установи милиционерска диктатура.


Сигурно се майтапиш.
Едни викат няма полиция, други се оплакват от полицейщина.
И в двата случая ГЕРБ "виновни".
цитирай
64. penchoan - Гласувайте за когото и да е, само да е ...
20.10.2011 21:12
tutankhamon661 написа:
penchoan написа:
Гласувайте за когото и да е, само да е срещу ГЕРБ в избора за президент. ГЕРБ са втория ешалон на БСП, но по-некомпетенния. Не позволявайте в България да се установи милиционерска диктатура.


Сигурно се майтапиш.
Едни викат няма полиция, други се оплакват от полицейщина.
И в двата случая ГЕРБ "виновни".


Няма майтап. Полицията подслушва и действува срещу политическите противници на властта и срещу свободата на словото, а си затваря очите пред едрата и циганска престъпност и контрабандата. Държава, в която средствата за култура са 10 пъти по-малко от бюджета на полицията, е полицейска държава.
цитирай
65. zaw12929 - Добавете и "най образовани", компетентни професионалисти
01.11.2011 06:12
Гласването свърши и нека ГЕРБ си добърши мандата...
а държавата ни да продължи да произвежда кадри за ЕС и САЩ и войници за НАТО
Ние им печелим битките, те ни губят войните и работните места... а ние сега трябва да спечелим и кризата за тях и за нас, ако имаме национална кауза да го направим
Затова забравете негативизма, спрете да ругаете- подкрепяйте управниците. Ако ние не ги уважаваме, защо другите да го правят?! Това имаме с това ще живеем- осъзнайте се- разединението не е добро за държавата ни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2650558
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849