Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2013 11:22 - Трябва да гласуваме! Задължително!!!
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 29125 Коментари: 23 Гласове:
21

Последна промяна: 04.05.2013 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Купуването и продаването на гласове е престъпление !
Източник: nessebar-news.com

А купуването на гласоподаватели и тяхното самопродаване?!?!

„Купуването и продаването на гласове е престъпление!“
Законът задължи всички участници в изборите да изписват това заклинание на агитационните си материали. И започна една надпревара по плакати, билбордове, клипове, всякакви надписи, запалки, химикалки, кокошки, бутилки с вино и ракия, салфетки и носни кърпички….

Вероятно и всяка предизборна среща трябва да започва с този актуален лозунг, който ми прилича на призива „Да изпълним петилетката за четири години!“ Авторите на сегашния призив вероятно са били обладани от благородни стремежи. На пръв поглед изречението стряска, но какво като това нашенско уродливо явление бе провъзгласено за престъпление?

Как може да се обясни на гладния, необразования и невежия, че вземайки 20, 50, 100 или повече лева с обещанието, че ще гласува по определен начин, всъщност става престъпник?
По-жалкото е, че и средноинтелигентни хора казват: “Ще гласувам за този, който ми плати, какво ми пука какъв е и какво ще става след изборите, нали сега мога да взема малко парички….“

И не само това. Като твърде изобретателен, нашенецът-участник в изборите намира десетки вратички, за да купува гласоподаватели индиректно. Традиционните софри се редуват с екскурзии в страната и чужбина, дарения на телевизори, медицински прегледи и едно обгрижване, което за съжаление продължава само 1-2 месеца. След това започва обратното броене, наречено звучно „Що ги ручахме жабетата?“...

Всъщност целият този панаир на суетата би могъл да се ограничи в едноседмично проучване от страна на драгия и мил избирател, който умее да мисли - кои са тези кандидати, какво могат и за какво се борят, какво са успели да направят не само за себе си, а и за другите, какъв е авторитетът им и имат ли капацитет да водят обществото напред?

Или са като самите гласоподаватели, които живеят от избори на избори, за да се продадат…?

Красимир Косев

****************************************************************************************************

А ето какво мисля аз!

ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМЕ! ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! 

 И ще обясня защо:

  Ако в едно населено място има 1000 избиратели и 50 от тях са продали гласа си и ще гласуват за партия, на която дори името и не сте го чували, ако гласуват само тези 50 човека, това са 100% гласували за тази партия.
  Ако освен тези 50, гласуват и 450 други, процентът на гласувалите за съответната партия веднага пада на 10%.
  Ако гласуват всичките 1000 избиратели, тази партия с нейните 50 купени гласа ще има само 5%.
  Колкото е по-висока избирателната активност, толкова повече се обезценява стойността на купените гласове. Ето защо трябва да се гласува.
  Аз ще гласувам за ГЕРБ, друг - за друга партия, на която той симпатизира, трети - за по-малкото зло... При всички положения това е по-добре, отколкото никому неизвестната, меркантилна и купуваща гласове партия да спечели...
  Затова - гласувайте! :) И не продавайте гласа си. 
 

http://parlamentarniizbori.blogspot.com/2013/04/parlamentarni-izbori-2013-termini.html#axzz2S7MvBacY 




Гласувай:
25



1. tutankhamon661 - marystaneva
02.05.2013 11:59

Отличен материал!

цитирай
2. анонимен - Всеки гражданин е свободен да се ползва правата си както намери за добре.
02.05.2013 16:05
Айде - оди паси със здраве и утре копни някой материал с указания как да гласуваме.
Не забравяй да се напомпиш качествено - някой друг също може да се излъже да те прочете и коментира - пфу!
цитирай
3. diadokolio - Подкрепям!
02.05.2013 16:17
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за прекрасния материал!
Да гласуваме!
Приятни почивни дни!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
4. marystaneva - Статията е от 2011 г., но почти нищо не се е променило...
02.05.2013 16:51
А аз продължавам да съм убедена, че единствено масовото гласуване, високата избирателна активност и отговорното гражданско поведение на всички нас могат да намалят тежестта на купените гласове. От нас зависи!
На Фараона и на Дядо Кольо - благодаря за добрите думи. Бъдете здрави! :)
цитирай
5. tutankhamon661 - marystaneva
02.05.2013 17:12

Не обръщай внимание на изтрещялките!

Tе, горките, продължават да вярват, че тяхно законно право е по цял ден да мързелуват и после само да поискат, трябва да им се даде.

цитирай
6. freeoldmen - Виждам, че сте радетел на"...
02.05.2013 20:09
Виждам, че сте радетел на"отговорното гражданско поведение",г-жо Станева. Бихте ли ми отговорили на един въпрос: Действително ли вярвате, че до този момент са Ви прочели 3493-ма човека и как това ще ни направи по-добри, какъвто е девизът на Вашият блог? Или средствата нямат значение?
цитирай
7. tutankhamon661 - freeoldmen
02.05.2013 20:28

Аз вярвам.
А ти ще си останеш дебилно мекотело, абсолютно излишно за обществото.

Лош материал!

цитирай
8. freeoldmen - до tutankhamon661
02.05.2013 20:37
От Вас друго не очаквам. Моля, не се месете в чужд разговор!
цитирай
9. tutankhamon661 - freeoldmen
02.05.2013 20:58

Къде ще се обаждам, решавам аз - еднолично.

Друга глупост да измислиш? Други комплекси да те мъчат?
Pазпечатка от банкови сметки не ти ли се е приискала?
Процент от месечния бюджет? Училищен дневник?
Друго к'во ти е скимнало?

Бати ненужния отпадък! Все в чуждата паница гледа.
Зяпай в твоята!

цитирай
10. freeoldmen - до tutankhamon661
02.05.2013 21:34
В момента Вие гледате в чужда паница. Или marystaneva е друг клониран Ваш блог?
цитирай
11. tutankhamon661 - freeoldmen
02.05.2013 22:01

Ти ли говориш ма, боклук?

Я извади Шао, Енде, Лидис, Тотката и прочие, с които слагаш минуси!

Смешна твар!

Работа за две стотинки не си свършила, другите тръгнала да зяпа!

Ай ся, продължи да ме молиш за внимание - като никой друг не ти обръща.

цитирай
12. анонимен - Прочетох 2 изречения... И, се чудя къде се възкачи... или възкрачи...
02.05.2013 22:29
анонимен - Всеки гражданин е свободен да се ползва правата си както намери за добре.
Споделям мнението на вече коментиралия анонимен... да одиш да пасеш...
"16:05... Айде - оди паси със здраве и утре копни някой материал с указания как да гласуваме.
На аномимния - поздрави! И, аз така ще изляза, като друг анонимен, щото не познавам хватките на Влог-а! Добре, де, Блога! :-///
Но, Мерси, че ИМА ТЕ!
Не забравяй да се напомпиш качествено - някой друг също може да се излъже да те прочете и коментира - пфу!"
А, като се напасеш, като животното, трябва да ... преживяш, т.е. да смелиш храната...
цитирай
13. freeoldmen - до tutankhamon661
02.05.2013 23:36
Друсан ли сте? Не желая да говоря с Вас, имах въпрос към г-жа Станева! Няма да отговарям повече на просташките Ви заяждания.
цитирай
14. antikom - Да задължително гласуваме!
03.05.2013 07:46
Но не и за травестита ББ!
цитирай
15. antikom - 14. freeoldmen
03.05.2013 07:47
Тутан-смотАн е бойковски талибанооглу!
цитирай
16. marystaneva - Това какво е - злоба, завист или неразбиране?
03.05.2013 19:18
freeoldmen написа:
Виждам, че сте радетел на"отговорното гражданско поведение",г-жо Станева. Бихте ли ми отговорили на един въпрос: Действително ли вярвате, че до този момент са Ви прочели 3493-ма човека и как това ще ни направи по-добри, какъвто е девизът на Вашият блог? Или средствата нямат значение?


Не знам колко човека са прочели написаното от мен - сега пише, че са 11 757. Дори не бях обърнала внимание. Но вероятно е така и това ме радва. :) Това че искам хората да станат по-добри не означава че е по-силите ми аз да ги направя такива. Не се надценявам. А това за парите не го разбрах... Аз дори реклами нямам в блога си.
цитирай
17. marystaneva - Настоящите "дебили" са служебно правителство.
03.05.2013 19:23
georgedt написа:
"Желязна" логика извадихте. Още малко и ще ме убедите че трябва да гласувам за настоящите дебили...


Няма как някой да гласува за тях. А и не карам никого да гласува за ГЕРБ. Казах че аз ще гласувам за ГЕРБ, друг - за друга партия, на която той симпатизира, трети - за по-малкото зло... И че при всички положения това е по-добре, отколкото някоя никому неизвестна, малка, меркантилна и купуваща гласове партия да спечели...
цитирай
18. marystaneva - 11. freeoldmen,
03.05.2013 19:24
Не съм клонинг! Но Фараона ми е приятел. :) Гледам че нещо се е ядосал... Обикновено не говори така. Или може би, за разлика от мен, той знае с кого точно говори? ;)
цитирай
19. marystaneva - А като гледам част от коментиращите...
03.05.2013 19:34
Като гледам какви хора не харесват Борисов, все повече се убеждавам, че той заслужава подкрепата ми. И не само моята.
цитирай
20. freeoldmen - Е, и аз съм си аз. ;) Използвах &qu...
03.05.2013 19:57
Е,и аз съм си аз. ;) Използвах "средства" в смисъл на "методи". Според мен 12 000 прочита за няколко часа е нереално и се постига с нечестни средства. По реакцията на Вашият приятел разбрах, че той е виновника за тази работа, всеизвестно е в Блога, май само Вие не знаете....
цитирай
21. marystaneva - Не ми е нужна такава "подкрепа".
03.05.2013 20:07
И Фараона го знае.
Но аз съм го споделила и с реалните и виртуалните си приятели във "Фейсбук", а те са 1 745, като част от тях не са хора, а организации с много членове. Така че е напълно възможно. Между другото, и там ме четат доста. :) Аз съм добра и възпитана и на хората им е приятно да общуват с мен. :) Хубава вечер! :)

ПП:
Може и да е заради предстоящите избори - все пак точно сега темата е актуална. Спокойно, при другите ми постинги няма чак такъв наплив. :) Но както каза, за мен бройката е без значение.
цитирай
22. freeoldmen - Не го знаех. Благодаря, че отдел...
03.05.2013 20:46
Не го знаех. Благодаря, че отделихте от времето си да ми отговорите. Приятна вечер и на Вас!
цитирай
23. ok3223 - Станева, станева ...
06.05.2013 19:53
Призива, всеки да гласува е уместен и навременен.
Всеки да гласува за когото иска, но да вземе отношение, да е активен и утре, ако нещата стават не както се е надявал, да се сърди и на себе си, не на другите и съдбата.
Но, 12,000 прочита за няколко часа е манипулацията, която е направило фараончето, за да помогне на твоята теза. Помощта му е глупава и ненужна, защото призива разумен и правилен.
Не сте ли от една бригада с Татунчо, та се престарава и злепоставя. Като от глупост насира правилна теза, каквато е твоята.
Стара лисица си и не може да не знаеш, че татунчо има тук стотина блога, поне с толкова манипулира и за минути може да напомпа прочитите и (+) със стотици и хиляди.
С тази манипулация, с която работи ненаказан е познат отдавна тук.
Не е ли инструктиран грамотно, та така те злепостави.
Даже, аз съм за задължителното гласуване, както е в най - старата демокрация позната в света, каквато е Гръцката република.
Строг отчет и броене. И който не гласува без уважителни причини, да се наказва с голяма глоба.
Всеки е длъжен да вземе отношение по въпроса, кой и как да го управлява през идните 4 год.
АКО НЕ С ДРУГО ... СЪС СВОЯ ГЛАС.
Като подкрепи този, когото смята достоен за неговото доверие.
И АКО ОСТАНЕ РАЗОЧАРОВАН ОТ ИЗБРАНИКА СИ,
СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ ДА ВНИМАВА КОГО ИЗБИРА.
цитирай
24. marystaneva - 24. ok3223,
07.05.2013 12:15
Както казах и по-рано, не знам за какво "напомпване" говориш и не вярвам Фараона да има нещо общо. Струва ми се че не е такъв човек. Възможно е да е станала грешка, възможно е и да е резултат от това, че рекламирам блога си във "Фейсбук", а там имам много приятели - както реални, така и виртуални.
Радвам се, че дори ти намираш призива ми да гласува масово за уместен и навременен...
Хубав ден! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2648228
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849