Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 18:37 - Ние знаем какво искаме след оставката!
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 22918 Коментари: 33 Гласове:
36

Последна промяна: 20.08.2013 01:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

НИЕ - ПРОТЕСТИРАЩИТЕ, ПРЕКРАСНО ЗНАЕМ КАКВО ИСКАМЕ СЛЕД ОСТАВКАТА!

    Някои непрекъснато внушават, че след искането за "ОСТАВКА" на правителството на Орешарски ние - протестиращите, не сме били знаели какво искаме.

ТОВА ИЗОБЩО НЕ Е ВЯРНО!!!

     Целта на протеста не е просто оставка, а оставка и нови избори, но едва след приемане на основни изменения в Избирателния кодекс, например:

- смесената избирателна система (както през 2009 г.) – 209 от депутатите да се избират пропорционално със задължителна опция за преференция (с достатъчно нисък праг - до 5%), а 31 депутати да се избират по мажоритарната система в едномандатни избирателни райони;

 - намаляване на бариерата за влизане в парламента от 4% на поне 3%;

 - изчистване на мъртвите души от избирателните списъци чрез периодичната им актуализация ;

 - стократно намаляване на депозита за регистриране на кандидатите за участие в изборите, издигнати от инициативни комитети (от 10 000 на 100 лв) и възстановяването му при получени над 10% от гласовете от районната избирателна квота (досега беше 25%);

 - отпечатването на изборните книжа и бюлетините да бъде извършвано само от БНБ;

и т. н.

    Независимо чии са, подобни предложения са добри и могат да се приемат от парламента за около седмица - две. А ползата от тях за демокрацията, за почтеността, за управлението на държавата и за всеки от нас ще бъде огромна!

   Толкова е просто:

   Правителството (още сега) обявява датата, на която ще подаде оставка, но продължава да работи до провеждането на новите избори или до назначаването на служебно правителство. Парламентът работи до приемане на измененията в ИК и се саморазпуска. Ние се прибираме от улиците.
    Някои дребни детайли могат да бъдат доуточнени от юристите, но това е основното.

    Сигурна съм, че следващия път ще гласуват много повече хора, ще влязат и други партии, ще бъдат избрани по-достойни хора и резултатът в никакъв случай няма да бъде същият.

   Един куп предложения вече са внесени в НС, само че сегашните управляващи просто отказват да ги внесат за разискване в зала...

   Това са предложенията на ГЕРБ:

http://offnews.bg/index.php/213063/gerb-za-izborniya-kodeks-po-niska-bariera-mazhoritaren-vot-i-onlajn-glasuvane

 

   От "Прозрачност без граници" също изпратиха своите предложения:

http://politics.actualno.com/Prozrachnost-bez-granici-izprati-na-NS-predlojenija-za-promeni-v-IK--news_429031.html

 

   От ВМРО - също:

http://marica.bg/%D0%B2%D0%BC%D1%80%D0%BE-%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%B5-9-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%B2-%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D1%81-news119045.html

 

   Има и от реформаторския блок:

http://www.dnes.bg/obshtestvo/2013/07/15/desnite-za-mesec-moje-da-se-promeni-izborniia-kodeks.193711

 

   Вероятно има и още... Но умишлено не се насрочва дата за обсъждането им. В същото време Мая Манолова замазва очите на една част от хората, изслушвайки идеите им за изцяло нов избирателен закон, чието написване може да отнеме няколко години...
   Само че ние няма да им дадем толкова време! Колкото по-скоро го осъзнаят и те, толкова по-добре и за тях. Не знам още колко време тези протести ще бъдат мирни. Търпението на народа ни е огромно, но не е безкрайно, както явно си мислят някои. В един момент цялото това твърде дълго сдържано напрежение, този гняв и обида ще изригнат и ще пометат всичко по пътя си. Тогава ще бъде късно да съжаляват... Дано го осъзнаят навреме, да намерят малко здрав разум и да подадат оставка. Тогава хората може и да им простят. Все пак сме християни...
Но сме и горди българи!

image




Гласувай:
39



1. tutankhamon661 - marystaneva
20.07.2013 22:53

Перфектна си!

Трябваше някой да го каже, защото комунистическите лъжи заливат Нета. Последно чух, че само в София се протестира, а другаде "не искали". Всъщност точната дума е "основно в София" Къде иначе?! Нали Hародното събрание е тук. Xората идват от провинцията и това безсрамно се използва от комунягите, за да кажат "Ама у наше село нЕма никой". Kакво да правят у ваше село? Пред бакалията или на мегдана ли да протестират? Кой ще ги чуе? Tук си правят оглушки, какво остава на някое забутано място!

Ето го обяснението защо основно в София се протестира.
цитирай
2. vencivaleri1951 - vv1951 Господи Мари....
20.07.2013 23:53
Цитираш удачно и точно Пушкин...Цитираш сляпо Борисов...Как ги съчетаваш двамата ей Богу не разбирам.
Та Мари, този човек /Борисов/ предаде публично протеста Ви след като го спипаха с "белязани карти". Защо сега се усети , че трябва да се усвояват фондове, че правителството не трябва да работи под такова отрицателно напрежение. Какво значи " да кажат дата на избори след месец, половин година.../
Кой определя датата на изборите според конституцията? Таест рредаде и президента който е лоялен, макар, че Борисов го дърпа и него надолу. В близко време ще се се разграничи и от Цветанов. Племнелиев се отречевече-" Един бивш министър на ВР разказваше СРСта"...
Не знам, на мен дори от тези Шекспирови предателства ми става гнусно, а ти как ги "приемаш" не знам...
цитирай
3. tera - Както си се разпалила, нещо по въпроса за тефтерчето на Филипчо да кажеш?
21.07.2013 00:24
Или как Вождът нищо не знае по въпроса какви ги е дробила Фидосова?

Както и Цецо ни лук ял, ни мирисал по въпроса с подслушванията, така и Боко не бил и чувАл какви ги вършила Фидосовица?!?

Ами какви са тези лидери бря, дето изобщо не знаят какво се случва в Партията или Министерството им, а тръгнали Държавата да оправят? Ми явно и чеп за зеле не става от тях, след като са толкова неинформирани и всеки си прави каквото си иска през главите им.

цитирай
4. denijane - А някой знае ли, че това са исканията ...
21.07.2013 00:44
А някой знае ли, че това са исканията ви? Защото аз до днес не знаех. Не знам и кои сте ВИЕ. Защото аз също съм против това правителство, симпатизирах на протестите и т.н., но съм против мажоритарния вот например. Някой някъде из нета много добре го беше казал - по коя система Емил Иванов е станал кмет, по коя депутат и по коя областен управител? Мечтанията как едната избирателна система ще оправи България е наивна и глупава.
Вероятно съм против поне 50% от "и т.н." - чиста вероятност. Така че не твърдете, че представлявате мен, например. Със сигурност поне 50% от "вие" са също против част от "и т.н." (пак вероятност).
Особено след като тези искания НЕ СА НАПИСАНИ НИКЪДЕ! Ако искате хората да ви вземат на сериозно, напишете исканията си, коментирайте ги, защитавайте ги, едно по едно, нека да е пламенно, но също така и аргументирано. "И т.н." не е искане, то е признание, че нямате сериозни искания. Това кой какви предложения в НС е внесъл няма значение - въпросът не е какво Х е внесъл в НС, въпросът е какво хилядите на площада са внесли и какво всъщност искат искат. И отговорът трябва да бъде във формата "ние искаме: 1.. 2.. 3.. N..."
Ясно и точно. И тогава на всички ни ще ни е ясно за какво се борите и дали заставаме зад вас. Зад "и т.н." аз лично не мога да застана.
Защото моят проблем не са изборите, нито избраните, проблемът ми е, че държавата от десетилетия не прави нищо за мен, моето настояще и бъдеще. Проблемът ми е, че няма работещо здравеопазване, образование, съдебна система, полиция, изобщо държавност. И това нови избори няма да променят. Защото лицата в тях ще са същите. Дали ще изберат едните или другите - все тая.
цитирай
5. bogolubie - Исканията се казват много пъти по ТВ,
21.07.2013 01:03
но на управляващите не им изнася и всячески се стараят да обезверят и смажат протестите. Или както се изразява Орешарски - да развалят седянката. Със сила не могат, но с хитрост...?
цитирай
6. ivanna4ev - Добре де - "вие" искате ...
21.07.2013 02:07
Добре де - "вие" искате "това" - хубаво,ама "ние" не го искаме... Тогава? Вие блокирате Орлов ние Лъвов,"вие" блокирате Обеля,"ние" - Слатина,"вие" - градския транспорт,"ние" - международния ... хах - или да грабваме сопите? :) Като ще е примитивизъм да е пълен. :))
цитирай
7. larryone - Чудесно написано - точно и ясно.
21.07.2013 06:20
Чудесно написано - точно и ясно.
цитирай
8. merlin68 - Смешна работа, вие дето знаете к...
21.07.2013 07:43
Смешна работа, вие дето знаете какво искате, мислите ли, че исканията ви ще променят нещо в страната - вие абсолютно не знаете какво искате:)
30 мажоритарни кандидата, 3% вместо 4%...и прочие глупости, абе вие въобще нямате и идея от проблемите на България.
цитирай
9. sande - Поздравления за ясната и мъдра позиция!
21.07.2013 08:28
Сегашната власт е опозорена и няма и един процент доверие сред честнитебългари














Сегашната власт е опозорена и няма доверие и един процент средчестните българи. Не желаем агента Доган да ни управлява задкулисно. Не желаем Сайдеров и Чутуров да държат марионетното правителство на Орешарски!

Искаме честност, откритост и почтеност!






















цитирай
10. cvetanas - без въвеждане на образователен ценз
21.07.2013 11:37
за хората, имащи право да гласуват нищо няма да се постигне.
Или въвеждане на задължителното гласуване.
Как смятате да се преборите с купените цигански и турски гласове?
Не видях мерки в тази насока.
цитирай
11. batogo - !!!:)))
21.07.2013 11:42
Пропускаш нещо много важно... Непременно - задължително гласуване, за да се неутрализира значимостта на партиите, чиито избиратели отиват под строй, както и значимостта на купените гласове и на екскурзиантите от Турция!
цитирай
12. ok3223 - Разбира се че знаеш
21.07.2013 12:45
знаете какво искате.
Реално ГЕРБ и Тиквата отново на власт за още 4 год.
ТИ като ГЕРБЕРСКА фУнкционерка си вършиш бизнеса. Всичко ти е написано и подготвено от техните експерти.
Кои сте тези ВИЕ?
Шепичка от 200-300 редовно платени, набъбващи след 18ч. от служещи и чиновници до 2-3000 ... излизащи от работа на лад и вечерна разходка.
От 1,200,000 СОФИЯ ... ниЩоЖна представителна извадка.
А ОТ 7,000,000 БЪЛГАРИ, ВЕЛИЧИНА, БЛИЗКА ДО 0(нулата).
И вие ще ни редите политиката и живота, неотесани ентелегентни, на нас, хората на реалния живот и труд,
заети целодневно с работА и работа в името на собственото си оцеляване и това на семействата си.
Айде стига еВтини демагогии и лъжи ...
ГРОБАРИТЕ никой ги не иска на власт ...
Има редовно избрано правителство и парламент, които работят, а не мътят водата и главите на хората със стари лъжи
В НОВИ ... ЛЪСКАВИ ОПАКОВКИ.
АЙДЕ, ЧАО ГЕРБ.
Не разбрахте ли, че сте извън борда.
цитирай
13. marystaneva - Цитира този, който е чел (и "Винету", но не само...).
21.07.2013 15:40
2. vencivaleri1951,
Борисов нито е организирал, нито е предал протеста или каквото и когото и да било. Но когато ръководиш такава огромна организация като ГЕРБ, се налага да се доверяваш и на други хора. А те за съжаление понякога (по-скоро често) не устояват на изкушенията на властта... Не може да се прощава безкрайно. Какво препоръчваш? Може би трябва човек да си затвори очите, когато разбере, че някой, на когото е имал безгранично доверие, всъщност е "играл с белязани карти"? Как е правилно да постъпи човек, когато са се появили сериозни съмнения в почтеността на някого, на когото до вчера е вярвал безусловно? Може би трябва да каже "Знам че е кучи син, но е наш кучи син...", както правят вашите?! Цитирам, да. Цитира този, който е чел (и "Винету", но не само...). Борисов е обективен - никое правителство не бива да работи под подобно напрежение. Това правителство получи своя шанс и само за десетина дни го проигра. Ние - протестиращите, няма да отстъпим. Ще се наложи да отстъпят те, защото иначе ще ни ядосат. И някой път, когато забележим провокатори с дебели вратове, които много искат да нахлуят в сградата на парламента, можем просто да не ги спрем...

3. tera,
Подобни злоупотреби с власт се случват непрекъснато. Лично на мен ми се е случвало помощник на шефа ми да ми нарежда от негово име да "уредя" негов човек, разчитайки че аз безпрекословно ще изпълня нареждането и няма да посмея да го обезпокоя, за да го попитам. Само че го обезпокоих и се оказа, че човекът изобщо не е издавал подобно нареждане.
Само човек, който никога нищо не е управлявал, може да говори така. Иначе щеше да знаеш, че в една организация има йерархия. Шефът се занимава само с проблеми, за които му е докладвано и които подчинените му не могат сами да решат. Ако не ги е научил да му докладват и да не злоупотребяват с името му, рано или късно това излиза наяве. Тогава всеки си понася отговорността, а шефът става по-внимателен при подбора на хората си.
цитирай
14. mileidi46 - МариСтанке,
21.07.2013 16:13
Така и така си безработна,а и от това,което пишеш явно личи,че писаниците са на интелектуална овчарка-та що не идеш на село да пасеш овцете!!Така ще си предеш вълната през зимата и ще плетеш чорапи на мъжа си,вместо да плюнчиш критерии тук и да се развяваш като ,,всезнаеща"!!!
Истинките политици никога не обещават ...,,крава с теленце"!
Уважавам крадците ,които правят удари с много акъл,дето оставят много банки с пръст в устата,но мразя кокошкарите...
Един циганин-румънец миналата година направи удар,като открадна няколко картини-щедьовъри за стотици милиони долари от холандски музей и понеже е бил много ,,умен"...пратил ги на циганката да ги съхранява!!!
А тя взела,че ги използвала ...за подпалки в печката!!!
Та ти точно това правиш!!
Изгаряш и последните частици доверие на тези,които ...все още им вярват!
И ако ти плащат...
Ясно показваш на всички стойността на статуквото на тези ,които рекламираш!!
Че те всички знаеха и можеха-цели 24 години ,,можеха" и да се докажат!!
И те се доказаха!ВСИЧКИ!ДО ЕДИН!!
А ,,такива" като тебе...аз ги наричам народни предатели!!
И никога повече няма да влизам тук ,не ми отговаряй,защото няма да те чета!
Само влезнах ,за да ти го кажа!!
,,Новият модел ни бе показан с проекта "Глобална България", който подкрепи Бойко Борисов. Създателите му сами си казаха, че това е частно-публична коалиция между политици, банкери и неправителствени организации."
Запомни това в кавичките,и го цитирай при пускането на следващият си рекламен материал за батко ти Бойко!
Бъди здрава!!
цитирай
15. marystaneva - Трябва да започнем отнякъде!
21.07.2013 16:18
4. denijane,
Да, няма работещо здравеопазване, образование, съдебна система, полиция, изобщо държавност. И това нови избори при старите правила няма да променят. Лицата в тях ще са същите, защото при пропорционалната система листите се редят от ръководствата на съответните партии. Трябват ни не нови лица, а свестни и достойни хора. При мажоритарния вот (говоря за парламентарни избори и то след приемане на съответните изменения в ИК), ако човек може да бъде издигнат от инициативен комитет само срещу депозит от 100 лв, много повече хора ще могат да се кандидатират и шансът между тях да има почтени и уважавани кандидати, които си струва да подкрепим, нараства многократно. Подобен е и вариантът с преференциалния вот. Досега първите двама-трима, независимо какви са, задължително биваха избирани. А петият, осмият, двадесетият... мажеха да са много по-свестни хора, но не влизаха. С прилагането на преференциите (при достатъчно нисък праг или дори без праг), ще влезе този, за когото са гласували повече хора, а не този, когото ръководството на партията е поставило на някое от първите места в листата. Когато хората знаят, че от гласа им наистина нещо зависи, те и по-масово ще гласуват. На парламентарни избори местните дерибеи могат да си купят 100, 200, 1000 гласа, но за избирането на един народен представител последния път бяха нужни над 11 000 гласа. Толкова не могат да си купят, само ще се набутат с парите...
Посочила съм няколко конкретни предложения за изменения в ИК, които подкрепям. Това "и т.н." означава, че не бих могла да изброя всичките. Но се обсъжда и то сериозно. Има организации, разполагащи с юристи, които изпипват детайлите. Напиши във "Фейсбук" или в "Гугъл" "нов изборен кодекс"... Горните предложения дори са внесени в НС.
Аз съм просто гражданин. Позволявам си да говоря от името на протестиращите, защото не става дума за онези 50% от предложенията, около които няма да се обединим, а за другите 5 или дори 15 предложения, за които сме на едно мнение. Това е.
цитирай
16. marystaneva - Докато замазват очите на бедните с по някой лев, ще загробят държавата с дългове. За пореден път...
21.07.2013 16:44
5. bogolubie: "Исканията се казват много пъти по ТВ..." - Не просто се казват, част от тях официално са внесени, но управляващите не искат да насрочат дата за разглеждането им. Един от мотивите, с които върнаха едните предложения беше, че страниците не били номерирани... Е, бяха номерирани и внесени отново. И сега чакаме...
6. ivanna4ev: "Добре де - "вие" искате "това" - хубаво, ама "ние" не го искаме... Тогава?" - Случват се такива работи. Рядко всички искаме едно и също. Тогава отиваме на избори (Дай, Боже, неопорочени!) и тези от нас, които получат по-слаба подкрепа, се съобразяват с резултата и решенията на мнозинството, дори и не всичко да им харесва. Това е демокрацията. Направихме го и този път. На 2 юни бяхме на протест, на който просто показахме, че не харесваме новата неофициална коалиция между БСП, ДПС и "Атака" и правителството на Орешарски. Но след това се прибрахме и им дадохме шанс да работят така, както бяха обещали - експертно, за да ни убедят, че грешим в преценката си за тях. Е, "убедиха" ни още на 14 юни с назначението на Пеевски. И оттам като се започна... Виж списъка с назначенията им - едва ли е пълен, а това е само за един месец:
http://marystaneva.blog.bg/politika/2013/07/15/koi-vsyshtnost-upravliava-dyrjavata-dps-mafiiata-mafiiata-i-.1129986
В понеделник (утре), въпреки съветите на всички независими наши и чужди икономисти, ще гласуват и нов дълг на държавата от 1000000000, който всички ние ще трябва да връщаме. Нали щяха от митниците да ги съберат тези пари?! Ама нямало да го харчат до края на годината. За какво им е тогава? За "буфер", за всеки случай? Или за да си го разпределят?! Помня как само за 2 седмици в края на 2008 г. разпределиха незнайно къде и на кого над 2 милиарда "излишък". Разберете че всеки ден, в който това правителство управлява, то ни вреди. Ще ни закопаят и с "Южен поток", и с кой знае колко договори и борчове. Те ще си приберат комисионите, а ние ще трябва да връщаме парите. И децата, а може би и внуците ни...
цитирай
17. marystaneva - Младите и интелигентните, бъдещето - срещу миналото... Познайте кой ще победи!
21.07.2013 17:09
8. merlin68,
Проблемите на България ги знаем всички, но те се създават и решават от хора, а не с вълшебна пръчица. За вероятността в парламента да влязат читави хора чрез мажоритарен и преференциален елемент поясних по-горе. А при праг от 2 или 3% ще могат да влязат и повече партии, което ще им позволи да не зависят нито от ДПС, нито от пръста на Сидеров. Когато са свестни, ще решават по съвест. Но затова е нужно спешно да се приемат поне основните изменения в ИК.

9. sande: "Сегашната власт е опозорена и няма доверие и един процент сред честните българи. ...Искаме честност, откритост и почтеност!" - Просто и вярно! :)

10. cvetanas: "Без въвеждане на образователен ценз за хората, имащи право да гласуват, нищо няма да се постигне. Или въвеждане на задължителното гласуване. Как смятате да се преборите с купените цигански и турски гласове?" - Лично аз (на този етап) бих подкрепила предложение за образователен ценз, но съм реалист - в 21-ви век няма как да стане. Относно другото - става чрез масово гласуване от тези, чиито гласове не са купени. Виж тук (текста в синьо):
http://marystaneva.blog.bg/politika/2013/07/21/.1120790

11. batogo,
Как ще накажеш тези, които не спазят закона за задължителното гласуване (независимо поради какви причини) и не отидат да гласуват? С глоба? Ами ако са социално слаби? Не е така просто, както изглежда... :(

12. ok3223,
Писна ми от клеветите ти... Прекрасно знаеш (неведнъж съм го казвала), че от октомври м. г. съм безработна. Дразни те това, че съм интелигентна? Достатъчно, за да мога сама да си пиша текстовете, чрез които изразявам собственото си мнение. Яд те е, че не съм като онези полуграмотните в гетата, които можете лесно да манипулирате? При мен не става! Набий си в чугунената червена глава, че тези десетки хиляди, които протестират, са цветът на нацията - интелигентни, млади, образовани... Те ще ви изметат! А аз ги подкрепям!
цитирай
18. apostapostoloff - Вече стана напълно ясно, че
21.07.2013 17:49
оставка НАМА ДА ИМА! Точка. Толкоз. Това правителство ще си изкара ЦЕЛИЯ МАНДАТ. То е напълно легитимно и всичко, което прави е в реда на нещата.
цитирай
19. apostapostoloff - Вече стана напълно ясно, че
21.07.2013 17:52
оставка НАМА ДА ИМА! Точка. Толкоз. Това правителство ще си изкара ЦЕЛИЯ МАНДАТ. То е напълно легитимно и всичко, което прави е в реда на нещата.
цитирай
20. batogo - !!!:)))
21.07.2013 18:31
Апост..., това и десет пъти да го повториш, по-вярно няма да стане, затова не се напъвай толкова... :))))))))))))

Мари Станева, който милее за България и за нейното бъдеще, трябва да направи своята малка инвестиция - да даде своето мнение чрез своя глас... Иначе как ще разпознаем, че е Българин и участва в живота на Отечеството, ако не направи това елементарно усилие, за да обезцени купените и манипулираните гласове?!
цитирай
21. tera - @3, @14 - Ха-ха :) Оправданието е, че НИЩО НЕ ИМ БИЛО ДОКЛАДВАНО!!!
21.07.2013 19:43
И те какво - седят и само чЕкат някой да им докладва ли? Не правят ли нЕкви си там оперативки, туй-онуй да питат какво се случва, а само си седят, м? Имало йерархия и онзи отгоре е напълно "невинен", че онези отдолу вършат идиотиии?! Чуй се само какви глупости говориш!!!

Тъпи оправдания за глупави действия!

На Запад никого не питат дали му е било ДОКЛАДВАНО!!!!!!!
Като стане гаф съответният министър или министър-председател направо подава оставка без да се обяснява! Защото тези хора са облечени във власт и получават маса народни пари, за да НОСЯТ ОТГОВОРНОСТ!

Обяснения от сорта "НЕ МИ Е ДОКЛАДВАНО", дори в детска градина не ловят дикиш!

Защитавате абсолютни престъпници и некадърници, жена на възраст се, не може да сте толкова наивна, по-скоро се опитвате да трупате някакъв актив с тези патетични и твърде манипулативни постинги!

!

цитирай
22. kordon - от kordon до marystaneva
22.07.2013 12:57
Адмирации за статията и за конкретните предложения, изложени в нея!
Поздрави!
цитирай
23. marystaneva - 25. thegangstagentle,
22.07.2013 20:58
Не зная колко интелигентен трябва да е човек, който "посреща" гостите в блога си с "Ти кво, бе, тикво?"... Нали знаете, че интелектът не винаги е правопропорционален на броя на дипломите?! Относно израза: "...умствено КПД ли не ви стига или просто действате в две посоки - несъгласния се купува или се изгонва" - явно съдите по себе си... От собствен опит може би? Или когато нямате аргументи, решавате че и обидите ще Ви свършат същата работа? Грешите. Слава Богу, онова време, в което такива като Вас ми определяха как да живея и какво бъдеще да искам за децата и внуците си, безвъзвратно отмина.
Така... Царя не съм го избирала аз.
Към почтените и възпитани хора с леви (и всякакви други) убеждения се отнасям с уважение. Все пак съм живяла във време, когато ни възпитаваха в толерантност. За Георги Кадиев, Янаки Стоилов, Татяна Дончева и част от посочени по-горе от Вас - поздравления! Винаги съм казвала, че във всяка партия има и свестни хора. Не само в паргиите - имам и "Фейсбук"-приятели с леви убеждения. Костов като се брои за "десен", да сте ме чули да го адмирирам? Не съдя за хората по убежденията им.
Не знам какви хора от ГЕРБ познавате Вие, но тези, които познавам аз, са предимно млади, образовани, способни и най-вече честни. Това не отменя максимата, че "във всяко стадо има и мърша"...
Не съм против левите мерки, но те задължително трябва да бъдат предхождани от десни. Някой най-напред трябва да изработи или да спести някакви средства, които след това държавата да може да преразпределя. Не бива да се взимат заеми, които да се раздават "на зелено", защото не е сигурно дали след това ще могат да бъдат върнати. С подобни мерки вече два пъти след 89-а г. БСП фалира държавата.
Ако си правехте труда да четете написаното, преди да го заклеймявате, бихме могли да го обсъдим. Ето Ви няколко причини, поради които съм против това правителство:
http://marystaneva.blog.bg/politika/2013/07/15/koi-vsyshtnost-upravliava-dyrjavata-dps-mafiiata-mafiiata-i-.1129986
Поздрави!
цитирай
24. getmans1 - за "batago" от !!! /анонимен/
22.07.2013 22:27
къде приятелю, видя напъване или усети мирис?

Просто ми хареса статията и по този начин поздравих автора, и понеже ми подхвърляш "ръкавица" и АЗ ще ти отперя едно въпросче:
"Ако при малкото установени случаи на "купуване на гласове" имаше нещо свързано с ГЕРБ дали щеше да остане скрито от обществото до сега? " - Присъдите досега и запазването на анонимноста на осъдените, ГОВОРЯТ, много говорят ама за тези "които искат да чуят и да проумеят".

Поздрави от getmans1/това съм АЗ - не съм гласувал за ГЕРБ нито преди нито сега, НО истината приятелю, ИСТИНАТА - това Е, което се ТЪРСИ!/
цитирай
25. getmans1 - getmans1 се извинява на batogo!
22.07.2013 22:47
Да!
цитирай
26. demograph - Марийче, това е мечта..
23.07.2013 00:34
Съжалявам. Колкото новия изборен закон на Мая Манолова е реално намерение, толкова и надеждата, че този парламент ще направи нужните промени в изборния кодекс. Всяко огъване пред "смислени" предложения отдалечава оставката на правителството и разгонването на парламента.
И да кажеш на твоите хора - влизането на ГЕРБ в парламента под каквато и да е форма и с каквито и да било оправдания ще доведе до моменталната политическа смърт на ГЕРБ и водачите му. За жалост или не, както е тръгнало, ще сме свидетели на кончината на ГЕРБ и Борисов. А би могло да се потърси по-достоен начин за излизане на ГЕРБ от очакваната криза на доверие към тази партия. Но Борисов отново се нахвърля и срещу "Костов", а подава пръстчета на мафията. А би могъл да се смири и да поеме линия на реформиране на самия ГЕРБ в посока публично изчистване от корупционни нагласи и личности "мърши" посредством промени в устава си и начина на оценка на ставащото..както и към честно сътрудничество с всички реформатори. Както и търпелива работа с протестиращите свободни хора, въпреки тяхната непримиримост към ГЕРБ..Но основното и за ГЕРБ и за протестиращите е Избори веднага! Никакви химери, как мафията щяла да си напише изборен кодекс с който да се самоубие...
цитирай
27. marystaneva - 29. demograph,
23.07.2013 15:12
Нали знаеш, няма как винаги да сме на едно мнение... Аз не смятам, че влизането на ГЕРБ в парламента при обсъждането на искането за актуализация на бюджета или на предложенията за изменения в Изборния кодекс ще доведе до моменталната политическа смърт на ГЕРБ и водачите му. Напротив, беше грешка че напуснаха. Така мисля аз. Ако пък ти се окажеш прав, това би било добре за ДСБ. Но аз не смятам че си прав. Щом Борисов е решил да поеме този риск, вярвай ми, обмислил го е.
Радан Кънев: "ДСБ ще работи за силен реформаторски блок, който не включва ГЕРБ." - Това е записано в резолюцията на 11-то Национално събрание на ДСБ. В словото си непосредствено преди вота Кънев заяви (Забележи!!!), че партията му е получила покана от ГЕРБ за общ опозиционен фронт. “Щя е отклоним внимателно”, успокои страстите Кънев.
И в изказванията на останалите представители на т. нар. реформаторски блок се чу почти същото... :( Насила хубост не става...
В същото време Борисов показа, че е осъзнал грешките си и се е смирил, неколкократно заяви, че е готов на компромис - да седне на една маса и да преговаря с останалите големи политически партии, за да се постигне съгласие по основните национални приоритети. И продължава да пита: "Ако десните партии не искат с нас, с кого тогава?!"

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2145208
цитирай
28. marystaneva - 30. thegangstagentle,
23.07.2013 15:31
Виж предишния ми коментар, до demograph - той дава отговор на част от въпросите ти. И аз искам свестните хора да си подадем ръка, но не е толкова лесно. Не знам как да стане... Опитвам се да го направя чрез мислите, които споделям тук, опитвайки се да убедя другите свестни хора, независимо от политическите им убеждения, че всъщност не сме чак толкова различни.
Чела съм част от тези автори. Независимо от някои факти, нали правите разлика между доказателства и художествена измислица? Аз съм един от хилядите учредители на ГЕРБ. Градила съм районната структура и уверявам Ви, правила съм го без пари. По същия начин "работя" за ГЕРБ и сега - по убеждение. Каквото и да си мислите, не всичко е пари... Какво направиха ГЕРБ? Доста направиха. И доста не успяха да направят, така е. И опит нямаха, и криза имаше, и времето не им стигна... Трудно се оправя за един мандат това, което е обърквано цели 20 години.
А какво ще се избере на едни предсрочни избори? Не знам. Нито друг народ можем да си внесем, нито други партии. Но се надявам да е нещо по-различно. Очаквам и партиите от реформаторския блок да влязат, и националисти от НФСБ и ВМРО (ако се обединят)... Не знам. Но сегашните не бива да управляват - няма по-вредни от тях. Виж, в опозиция работят добре, контролират управляващите... Надявам се БСП и ДПС да са в опозиция, а ЮРУШ - отвън.
цитирай
29. staler - ако някои е работил без пари за му...
24.07.2013 02:05
ако някои е работил без пари за мутромафиотмилиционер като боико,които при това четири години не спря да лази пред чуждоземните си тингтанг създатели,по добре да избере мълчанието пред упоритото и компрометиращо го пустословие.
цитирай
30. mlad6i - това не е начинът
24.07.2013 12:26
аз също не знам че това са исканията ви - от Герб,реформаторсикя Блок, Синдикатите, искат първо оставка на правителството и после да се пристъпи към нови кодекс - нещо невъзможно, защото няма да има парламент който да се захване с това, в най-добиря случай ще просъществува десетина дена, а само за поръчване на машини за машинон гласуване са нужни два месеца.
От друга страна АКо сега падне правителството службеният кабинет ще се намери пред куп нерешени проблеми - стачик на миньори, проблеми в енергетиката и т.н. - които може да оправи само или с много тежки реформи водещи до трайна безработица (за които няма да има обществена подкрепа) или сналиване на пари в определени сектори и повишаваен на задлъжнялостта, което няма да може да извърши, защото няма да има парламент който да преактуализира бюджета и ще изпаднем в криза. това-първо.
Второ - да кажем след два месец има избори - влизат три основни партии герб, БСП, ДПс (евентуално Реформаторсик блок иили НФСБ) възможни са два варианта - парвителстно на БСП или правителство на Герб. И в двата случая ще има нови протести и след два-три месеца - нови избори. (шести поред) не мисля че това е решението. Парламенътт ще се делегитимира и оттук всеки който събере 3000-4000 души ще тръгне да бута президент, кмет или правителство.
цитирай
31. mlad6i - хахахаах Борисов е озъзнал грешките си
24.07.2013 12:37
досега не чух нито веднъж от него да се извини за :
1. сгрешната икономичесак политика на Дянков която обрееч народа на тоталон унищожение и геноцид и да признае че вината за нея именно негов като въховен премиер и водач на партията.
2. Да се извини за нечистоплътиня Цветанов който съзадед свърхподслушвателни служби сам си разершаваше да подсулшва политически противници, бизнесмени, журналисти, че и обекновени хора дори и поставяше чадър над своите хора.
3. Да се извини връзките си с Пашата и за назначеният управител на ЧЕЗ
4. да се извини че най-страхливо хвърли оставка само и само, за да избяаг от отговороност и да не намали цените на тока.
5. да се извини че наричше народа "мат'рял", "кучета", "прост" и го пращаше на "на село"
6. Както и че позвваше правителственият самолет за личните си нужди.
за мноог неща трябав да се извинява Борисов. И едно магаре да е премиер ще е по-добор от него. И едно л----о да е премиер ще е по-добор от него. Докато има живи гербери в България не трябав да има избори. Борисов съзададе СТРАХ! Той възстанови член 1! лично аз бих се радвал реформаторският блок да ни управлява, но дори и социалистите са по-добир от Борисов . по дяволитие дори И атака са по-добри от Борисов. по дяволите дори ДПС са по-добир от Борисов. не съществува в природаат нещо по-лошо от Борисов. Борисов е абсолютното ЗЛО. Борисов - това е Сталин плюс Саддам плюс ЕРдоган на квадрат - човек който управлява със страх.
цитирай
32. bodymaker - Един глас против този пост
24.07.2013 13:50
Уважаема госпожо,
От надъхващите Ви слова и остър език забелязвам няколко неща:
1. Очевидно не сте юрист. Написването на или одпълнението и изменението на един закон няма как да отнеме 2 -3 седмици. Това е повече от немислимо. Всъщност има как, но опазил ни Господ от подобни набързо стъкмени закони. Да не говорим, че тук не става дума за закон, а за кодекс. Разликата е, че обикновенно кодекса е много по - всеобхватен, обхваща изключително много полета на приложение. Урежда цялата материя. Често пъти включва и материални и процесуално - правни норми и е необходимо съгласуването и пригаждането му към цялото останало българско законодателство. Но да не Ви занимавам с това, очевидно материята Ви е чужда.
2. Очевино изказването Ви е в услуга на нечий чужд интерес, на политическа партия, която не е в управлението или на такава, която въобще е прескочила 4 % - та бариера. Надявам се да е платено, понеже е наистина жалко ако реално така разсъждавате ? Какво имам предвид ? Изпуснахте момента. Не мислите ли, че малко късно се сещате да искате промяна в избирателния кодекс, след изборите. Малко след дъжд качулка, или това е отчаян вик да се предизвикат предсрочни парламентарни избори за могат партии, който не влязаха да опитат отново. Ето отговора - и 100 пъти да опитват, народа показа, че не ги иска и няма да им гласува доверие.
3. Не ни обяснявайте как с няколко примера, ще оправите нещата, обяснете как ще осъществите примерите си за няколко седмици. И аз п редлагам минималната заплата да стане например 2000 лева, но това никой не ме пита, въпросът е как да стане за 2 -3 седмици или години, от къде да дойдат допълнителните средства за това, как да се вдигне икономиката за се генерират тези средства.
4. Изказването Ви е популистко, емосионално и също толкова абсурдно. Нещо повече, в него лично аз прозирам подбуда към подобни на вчеращния погроми, което вече и е престъпление.Нито Вие, нито който и да било е над ЗАКОНА, че да си позволява да громи по този начин.
цитирай
33. marystaneva - apostapostoloff, tera, staler, mlad6i, bodymaker, thegangstagentle
26.07.2013 11:17
Ако съм пропуснала някого, моля да ме извини.
Започнете да четете! Не говоря за изцяло нов кодекс, а за няколно належащи изменения в сега съществуващия. Измененията в закона за ДАНС за колко време ги приеха?! За сведение, защото явно не сте наясно - член съм на ГЕРБ и се гордея с това. Нямам причина да обслужвам "нечий чужд интерес". В момента ГЕПБ са единствените, които могат да се справят с БСП и ДПС по начин, който да им попречи да досъсипят държавата. И двете партии вършат чудесна работа в опозиция, не мислите ли? Пиша по убеждение, не за пари. Не ме интересува нито дали ми вярвате, нито какво мислите за мен. Ако ГЕРБ са толкова лоши, колкото твърдите, хората няма да гласуват за тях, нали? Защо тогава толкова се страхувате от нови избори?!
А ако не харесвате това, което пиша аз, сте свободни да не ме забелязвате. Не съм ви канила, но вие сте тук. Защо ли? Или и от моите писания ви е страх?!
Разберете - това правителство скоро ще подаде оставка! Независимо дали ви харесва или не. Хората не им вярват, а никое правителство не може да работи без доверието на хората.
Бъдете здрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2649942
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849