Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2010 13:18 - Действителен случай: Внимание шофьори - черен джиБ е с предимство !!!
Автор: marystaneva Категория: Забавление   
Прочетен: 1671 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 05.08.2010 13:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От блога на Слави Трайков:

След всичко това мога да си скъсам книжката и да я изям. Подобна история е историческа.
Пътуваме си из София с един колега и по едно време един ЧЕРЕН ДЖИБ ни удря. Една проста ежедневна случка. Последвалите събития са уникални. Слиза някаква руса спермоядка и започва да ни се кара. Ние гледаме тъпо и не знаем какво да кажем. Естествено това не трая дълго, започнаха да хвърчат клетви и красиви думи към нея. Съответно прозвуча и заплахата, че ще ни се стъжни. Звънна някакъв телефон и намали тона. Тя вика, не ме интересува, за тоя джип ще ви разсипят. Не се разбрахме с протоколите и решихме да викаме КАТ. От там прозвуча шегата, че да сме викали КАТ "черен джиБ е с предимство", та Викнахме КАТ, през това време се лееха закани как щяло да ни се стъжни след малко и т.н. Съответно се лееха и от наша страна люти клетви. По едно време пристига някаква S-ka и слиза един муньо с размерите на комар. Прозвуча едно злокобно "ей сега ще ви еба майката". Колегата се излетя към него и комарът скочи у джипа. И той започна да звъни телефони. Все тая, тая част не е интересна. БОЙ нямаше, имаше само псувни и закани. След около 40 минути идва КАТ. Взеха им проби за алкохол, всичко как си трябва. Нямаше проблем. Викат айде да напишем протоколите. И и викат на оная путка да си даде документите да и напишат акт. От там пак прозвуча "ама защо на мен". Те и обясниха, че тя е виновна, ние сме дясностоящи и т.н. Тя отговори "еми защо на мен, черен джиБ е с предимство! Предишното и изказване ни прозвуча като шега, затова не ни направи впечатление, но сега прозвуча по-сериозно. От там се намеси и онзи минзухар като и той настояваше, че "черен джиБ е с предимство". Куките и те гледаха като гръмнати, докато ония не скокна в колата и донсе някакво принтирано листче от Правилника за движение по пътищата. Покрай всички правила беше вметнат и член", в който пишеше общо казано, че "черен джиБ има предимство на пътя". Това абсолютно сериозно, а джиБ беше написано баш джиБ. "та" "та" "та" Това копие на правилника му бил дал негов приятел, същото нещо имаше и русата путка от джиБа. Реакцията на полицайте няма да я коментирам, хората не знаеха какво да кажат. Ние също гледахме като гръмнати. Но за първи път виждам толкова прости хора. Явно тоя и беше тъпкачът и добре си бяха паснали по тъпотия. Може ли да твърдиш, че в правилника има "черен джиБ е с предимство". Това слага край на всякакви истории на пътя. Какви ли не неща съм виждал от всякакви селяци, но това разби всичко в мен. Случало ми се е да премигам на някоя за предимство, а тя да отвори прозореца и да ме пита "какво ми мигаш бе, аз съм в правото си", случавало ми се е да видя как човек присвирква на светофар на една мърла, че е включила задна, а тя да си помисли, че и дават зор, да извади ръката си, да покаже среден пръст, и с мръсна газ да удари този зад нея. Какво ли не. Но това уби всичко. И да си знаете на пътя - черен джиБ е с предимство. Видите ли черен джиБ спирайте !!!



Тагове:   хумор,   КАТ,   общество,   мутри,   мутреси,


Гласувай:
6



1. georgesavoy - Кой ни е виновен???
08.08.2010 11:04
това верно е голям ташак
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2657286
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849