Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2013 00:21 - Лична класация
Автор: christof Категория: Забавление   
Прочетен: 19593 Коментари: 71 Гласове:
16

Последна промяна: 14.07.2013 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            Предоставям на Вашето внимание в низходящ ред моят личен Топ 10.



10. penchoan
  9. tit
  8. vencivaleri1951
  7. theeconomist
  6. kushel
  5. idealist
  4. tomcat2
  3. tutko
  2. ok3223
  1. chavdar01


           Благодаря за вниманието!


П.П. Авторът (т.е. моя милост) си запазва правото да прави промени в списъка по всяко време.
 
В резултат на гореспоменатото, в 15:18 ч. днес първата промяна вече е факт. Блогерът Костас беше брутално изхвърлен от класацията, а на негово място, с гръм и трясък, се настани Тутко.




Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. komarov - Че това си е като правителството. ...
14.07.2013 03:56
Че това си е като правителството. Все едно са изброени министри. Ако не друго поне по самочувствие.
цитирай
2. jeremy231 - Кушелът ще ти се разсърди
14.07.2013 08:32
:-))))
цитирай
3. theeconomist - Благодаря!
14.07.2013 10:03
Честно казано и аз много те харесвам,ма добре че си далеч в Медян рудник, да не прифаща човек от тебе мазутни петна!:-))))))))))))))))
цитирай
4. christof - theeconomist
14.07.2013 10:18
За мое още по-голямо щастие, през по-голямата част от времето съм доста по-далеч от Медяния рудник и, следователно - от вас. :-))
цитирай
5. christof - komarov
14.07.2013 10:19
Ами то в момента българското правителство изглежда долу-горе по този начин. Да са живи и здрави!
:-))
цитирай
6. christof - Сава,
14.07.2013 10:26
Кушеля отдавна ми се е разсърдил.
цитирай
7. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
14.07.2013 11:08

Ооооооо, каква селекция!!!

То мисъл, то слово, па претенции ... !

Има още за добавяне, но не виждам кой може да бъде изваден - конкуренцията между тези "титани на познанието" е убийствена.

цитирай
8. jeremy231 - И на мене. А това ме прави безутешен...
14.07.2013 12:07
christof написа:
Кушеля отдавна ми се е разсърдил.

цитирай
9. jeremy231 - На твое място не бих се притеснявал за местоживеенето си.
14.07.2013 12:15
Аз съм прост селянин от къде прилепско. Нося скъсани гащи, купени от Илиянци и съм достатъчно глупав, та да не задавам въпрос от типа :Абе ти предния път не беше ли с друга жена? :-))))))))))))))
цитирай
10. chavdar01 - ИНТЕРЕСНА СЕЛЕКЦИЯ!
14.07.2013 12:28
КОГА СИ Я ПРАВИЛ?
ПРЕДИ ДА СЕ НАДРУСАШ ИЛИ СЛЕД ТОВА?!
цитирай
11. tutko - christof, какво си класирал? По...
14.07.2013 13:07
christof, какво си класирал? По-умните и по-интелигентни от теб блогъри ли?
Класацията, мойто момче, е сравняване на някакви качества. Ти какво си сравнил? Изредил си десет имена... Смятах те за малко по-умничък. Разочарование, уви...
цитирай
12. christof - christof, какво си класирал? По...
14.07.2013 15:15
tutko написа:
christof, какво си класирал? По-умните и по-интелигентни от теб блогъри ли?
Класацията, мойто момче, е сравняване на някакви качества. Ти какво си сравнил? Изредил си десет имена... Смятах те за малко по-умничък. Разочарование, уви...


Тутко,
правиш впечатление на доста простоват човек. Как мислиш - дали съм прав в съжденията си?
цитирай
13. christof - КОГА СИ Я ПРАВИЛ? ПРЕДИ ДА СЕ НА...
14.07.2013 15:16
chavdar01 написа:
КОГА СИ Я ПРАВИЛ?
ПРЕДИ ДА СЕ НАДРУСАШ ИЛИ СЛЕД ТОВА?!

Чавдаре,
ти мани ме мене, ами я кажи вярно ли е, че твоят идол Волен Сидеров правел мазни масури на Лютфито? Злите езици говорят, че е така.
цитирай
14. christof - Между другото, от всички комент...
14.07.2013 15:18
Между другото, от всички коментирали дотук, единствено блогерът Путко... упс! - исках да кажа Тутко... Както и да е - та, единствен той се е сетил да попита за какво, аджеба, е тази класация. Което го нарежда долу-горе някъде в челната тройка на същата тази класация. :-)))

И, алеее-хоп!!! Ето го и Тутко на 3-то мястоооо. :-)
цитирай
15. tutko - Ти не си ни представил класация м...
14.07.2013 16:25
Ти не си ни представил класация мойто момче, а списък. И единственото, което разбираме от него е че можеш да пишеш и можеш да броиш в обратен ред. Не е малко. Аплодисменти.
Липсата на отговор на въпроса ми говори, че ти сам не знаеш защо си я направил и по какъв критерий. В такъв случай аз бих допълнил класацията ти така:
10. penchoan
9. tit
8. vencivaleri1951
7. theeconomist
6. kushel
5. idealist
4. tomcat2
3. tutko
2. ok3223
1. chavdar01
0. christof

Що се отнася до „неволната” грешка на ника ми – гладна кокошка tutko сънува... :)

И да допълня - мноооого лъжеш, кхристоffff. Промяната я направи не в 15:18, а малко след 16:20.
цитирай
16. jeremy231 - Мога ли да вметна един съвет?
14.07.2013 16:42
В купища състезания едно място може да се заеме от повече хора с еднакъв ранг.
Примерно, едно място може да бъде поделено, а записът му да изглежда така:
3.1
3.2
и т.н.
цитирай
17. jeremy231 - Поредния, ще си позволя да кажа "кретен", който се страхува да си каже мнението
14.07.2013 16:47
tutko написа:
Ти не си ни представил класация мойто момче, а списък. И единственото, което разбираме от него е че можеш да пишеш и можеш да броиш в обратен ред. Не е малко. Аплодисменти.
Липсата на отговор на въпроса ми говори, че ти сам не знаеш защо си я направил и по какъв критерий. В такъв случай аз бих допълнил класацията ти така:
10. penchoan
9. tit
8. vencivaleri1951
7. theeconomist
6. kushel
5. idealist
4. tomcat2
3. tutko
2. ok3223
1. chavdar01
0. christof

Що се отнася до „неволната” грешка на ника ми – гладна кокошка tutko сънува... :)

Ей, да се контролираш, че а си се изпуснал, а си станал за резил. Да няма после "аз не съм аз".
цитирай
18. jeremy231 - Прегледах ти блога. Заслужено първо място! Браво!
14.07.2013 16:52
chavdar01 написа:
КОГА СИ Я ПРАВИЛ?
ПРЕДИ ДА СЕ НАДРУСАШ ИЛИ СЛЕД ТОВА?!

цитирай
19. blackpredator - И моята класация
14.07.2013 16:56
0 - Тютюнкамон661 - квадратна нула, зеро куатро.
За него Лев Толстой би писал: “Колко ника са нужни на един човек?”
И колко малко ум...
-1 - Джереме231 - селски "Кенет Кларк", а всъщност селски бек...Катуница...
-2 - Гинали - тая амфибия много й се иска да я целуне някой принц, а все я целуват тютю и катана. Още дълго ще лови мухи...
-3 - А, Пискова - голямата мечта "...от стадион Сантяго де Чили, предаде на живо Агелина Пиночет." Мечти, мечти...
-4 - КристОФФ - макулатура с постинги макулатура. Със самочувтвие на метранпаж, а всъщност само паж...
-5 - Йотова в_ъв.. - само за цвят, в зоната на точките пред нея има много...
цитирай
20. christof - И да допълня - мноооого лъжеш, кх...
14.07.2013 17:36
tutko написа:
И да допълня - мноооого лъжеш, кхристоffff. Промяната я направи не в 15:18, а малко след 16:20.


Тутко,
последната промяна в постинга е в 16:33 ч., но добавянето ти в класацията беше в 15:18 ч.
Аз никога не лъжа, Тутко. А ти достойно си заслужи третото място и няма смисъл да се натискаш за по-предна позиция в класацията ми, защото първите две места са си доживотни, както се казва. Никой не е в състояние да помръдне от тях фатмака и пернишкия винкел.
цитирай
21. jeremy231 - Черньо, пак ли страдаш от липса на публика, та се намандахерцваш на място, дето да те видят?
14.07.2013 17:38
blackpredator написа:
0 - Тютюнкамон661 - квадратна нула, зеро куатро.
За него Лев Толстой би писал: “Колко ника са нужни на един човек?”
И колко малко ум...
-1 - Джереме231 - селски "Кенет Кларк", а всъщност селски бек...Катуница...
-2 - Гинали - тая амфибия много й се иска да я целуне някой принц, а все я целуват тютю и катана. Още дълго ще лови мухи...
-3 - А, Пискова - голямата мечта "...от стадион Сантяго де Чили, предаде на живо Агелина Пиночет." Мечти, мечти...
-4 - КристОФФ - макулатура с постинги макулатура. Със самочувтвие на метранпаж, а всъщност само паж...
-5 - Йотова в_ъв.. - само за цвят, в зоната на точките пред нея има много...

На плачи, горкото ми то! Не подсмърчай! Ами вземи и ни поръси със светена вода и крещи с пълно гърло "Махнете се сатани, че белким и мен забележат".
И си кажи честно и почтено, колко ника имаш. Да не стане гаф, когато някой те наклевети и да заполигорстваш, че ти не си ти.
Как беше "хаха, мухаха". :-))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
22. christof - blackpredator
14.07.2013 17:45
Уж си ми приятел, а си ме сложил на 4-то място. :-)))
цитирай
23. theeconomist - Крист of
14.07.2013 18:48
Няма нужда с малкия брадат човек, да повишавате популярността ми. Аз сам, съм по популярен от двама ви взети заедно, дори и надути с компресор вместо клизма.

Показателно е че се занимавате с мен т.е. сериозно ви бъркам в задника.Знам, че ви харесва, ще продължавам!:-))))
цитирай
24. ko642 - @22
14.07.2013 18:54
Селски Кенет Кларк .... :) не само да си извадиш ръката от джоба, и отвориш едното око но и да заприличаш на богинята Дурга, пак намаш шанс :)

Имаш голям късмет, че човеко го мързи да пише постове.
цитирай
25. tutko - Аз никога не лъжа, Тутко. Ти ще да ...
14.07.2013 19:52
christof написа:

Аз никога не лъжа, Тутко.


Ти ще да си единственият в тоя грешен свят, бексито. Обявявам те за светец! Амин!
цитирай
26. saadi - Ха , интересна класация :-))
14.07.2013 19:52
На мен бай Ганьо (Икономиста-бел.авт.) изобщо не ми се класира в листата . Но ако реша да пускам такъв списък непременно ще го сложа , за да може да цъфне блогърът Блякпредатор и да му се подмаже . От друга страна обаче , ще ми нацъфти и Тит , която вместо да получава внимание от високоинтелигентни красавци като нас , виси в блоговете на глуповати пенсионери с претенции за дълбоки познания в руската класическа литература . Не ща да се обяснявам с нея . Тутко , Мутко и Гугутко не ме тревожат - отдалеч си личи , че блогърът Икономист няма таланта да подържа повече от два-три профила :-))
цитирай
27. blackpredator - Глуповатият блогър Саади,
14.07.2013 20:40
е извън всякакви списъци и класации.
Достатъчно е да си помислиш за него само, за да ти се дигне самочувствието като на напомпан блогър...
Да те ухажва красавецът Саади, е все едно Катана да ти пръдне в спалнята...:)
цитирай
28. christof - На мен бай Ганьо (Икономиста-бел. ...
14.07.2013 20:44
saadi написа:
На мен бай Ганьо (Икономиста-бел.авт.) изобщо не ми се класира в листата . Но ако реша да пускам такъв списък непременно ще го сложа , за да може да цъфне блогърът Блякпредатор и да му се подмаже . От друга страна обаче , ще ми нацъфти и Тит , която вместо да получава внимание от високоинтелигентни красавци като нас , виси в блоговете на глуповати пенсионери с претенции за дълбоки познания в руската класическа литература . Не ща да се обяснявам с нея . Тутко , Мутко и Гугутко не ме тревожат - отдалеч си личи , че блогърът Икономист няма таланта да подържа повече от два-три профила :-))


В интерес на истината, Икономиста го сложих там за пълнеж, но той бая се е надървил, така като го гледам. Веднага вкара Медения рудник и мазута като "контрааргументи". Този човек е емоционално уравновесен, колкото Волен Сидеров на митинг пред джамия. Пали на четвърт за щяло и нещяло, ебаси.
И още нещо, Саади. Забеляза ли една странна тенденция? Въпреки че абсолютно никъде не съм споменал за какво е тази класация, повечето се припознаха в нея по такъв начин, сякаш съм ги нарекъл глупаци? :-))))
цитирай
29. theeconomist - Не, друже Блеки,
14.07.2013 20:45
в моята класация блогъргарят саади е две места пред моята миялна машина в изплакването.

Представям си как центрофугира!:-)))
цитирай
30. saadi - Хаха , Блеки , ти толкова усърдно близа дупето на оня лихвар Икономиста , че
14.07.2013 20:56
Катана дори да се насере в спалнята ти , едва ли ще усетиш промяната в атмосферата .
цитирай
31. rustam - Абе, Жорка,
14.07.2013 21:02
какви са тези малоумни "класации"? Ти влизал ли си скоро в книжарница, имайки се за интелигентен човек?
Сложил си в списъка си, защото това е "списък", а не класация, та сложил си например "идеалест".
Трябва да си наясно за следното: докато твоето приятелче "цефулестевен" като последен клошар все още пробутва първия си "шедьовър" "Бяс и рози", пуснат на самиздат преди 8 години в 2000 тираж, докато ти се плюнчиш с твоята писаница "Мрак", идеалист е човекът, който продаде в хиляден тираж романа си в най-реномираната книжарница на български пазар - "Хеликон".

Така че твоята "класация" можеш да си я сложиш в...задния джоб. Истинската класация са я дали хората, обществото. Романа на идеалист го прашах в Германия на мои приятели, които чули за него, а ти ще си останеш с мазното потупване по задника от полуидиота Сава Павлов.

ПП Печатарю, хайде да си останеш до машинките за офсет, недей се слага, дето нямаш място.
цитирай
32. saadi - Е хайде сега , Бекс . Никъде не си бил споменал за какво е тая класация .
14.07.2013 21:03
Щом блогърът ок3223 е в нея , за какво друго , освен за глупаци , може да е класацията ? :-))
цитирай
33. theeconomist - Ми пука му на лихваря Икономист от твоите класации..........
14.07.2013 21:09
...........просто не споменувай всуе името икономическо.
п.п. и ти гледам си се разпознал!:-)))
цитирай
34. christof - Аз никога не лъжа, Тутко. Ти ще да ...
14.07.2013 21:11
tutko написа:
christof написа:

Аз никога не лъжа, Тутко.


Ти ще да си единственият в тоя грешен свят, бексито. Обявявам те за светец! Амин!


Тутко, от днес нататък ти разрешавам да ме наричаш Свети Георги.
цитирай
35. christof - Рустаме,
14.07.2013 21:17
що се дървиш сега?
цитирай
36. christof - Щом блогърът ок3223 е в нея, за какво ...
14.07.2013 21:19
saadi написа:
Щом блогърът ок3223 е в нея , за какво друго , освен за глупаци , може да е класацията ? :-))

Да, ама фатмакът е хитър и се спотайва, а първата ракета Чавдарчо веднага цъфна с тъповатия си... "коментар".
цитирай
37. blackpredator - Хаха, Саади,
14.07.2013 21:30
saadi написа:
Катана дори да се насере в спалнята ти , едва ли ще усетиш промяната в атмосферата .

щом си мирисЯл, вярвам ти
цитирай
38. rustam - веднага ти казвам:
14.07.2013 21:41
christof написа:
що се дървиш сега?

защото заприличваш на неблогърката Гинка Умното. Тя обикновено претендира спрямо всеки, който й каже,че е грозна и тъпа - да застанел с "лицето си в блога", да си даде личните данни и пр.

Така и ти - почваш да правиш "класации", в които водещ е критерият:" обектът смята Жорката за глуповат и "Мрак" за пълна боза.
Така не се прави класация, мой човек. Не можеш да курдисваш чавдарчо с идеалиста, единствмино заради това, че и двамата не те харесват.

ПП Ако беше обективен класацията ти задължително би трябвало да почва с авторката на шедьовъра "Фактите ги измислят учените!"
цитирай
39. tutko - Саади, ако ти си нисък, плешив и и ...
14.07.2013 21:51
Саади, ако ти си нисък, плешив и дебел, коя красавица ще дойде при тебе?
цитирай
40. christof - Рустаме,
14.07.2013 22:06
понеже виждам, че много насериозно си взел нещата, ще ти поясня някои работи. Блогерката Гинка Аврамова не съм я сложил в класацията, защото много отдавна, в отделен постинг, обещах на всички повече да не се занимавам с нея по никакъв начин и по никакъв повод. И си спазих обещанието, защото аз, като кажа нещо, го спазвам, за разлика от повечето от вас, лицемери. Поради същата причина в тази класация отсъства и блогерът Подводни и още няколко други. Просто съм се зарекъл с някои хора тук повече да не се разправям за нищо.
Що се отнася до Жорката и "Мрак". Никога, никъде не съм твърдял, че "Мрак" е шедьовър на художествената литература, нито пък имам някакво намерение да го издавам и т.н. За разлика от много хора тук, аз никога не съм се взимал насериозно и точно това нещо винаги ми е помагало и продължава да ми помага в живота.
Ти, Рустаме, си лицемер.
Знаеш ли защо?
Още по време на конфронтацията ми с Балев, ти се опитваше да му правиш свирки, ебавайки се с мен, а наричайки него и още няколко души легенди. Истината е, че на никого от тях никога не му е пукало за теб и откровено ти се подиграваха. После, когато започнах да се ебавам с Гинка, ти се присламчи към мен, сякаш съм ти пръв приятел. Сега отново се конфронтираш с мен, щото съм вкарал в някаква глупава класация, чиято цел е само чесане на блогови езици, някакви хора, които ти харесваш. Ами харесвай си ги, бе. Аз с какво ти преча?
И още нещо - ако беше малко по-умен и наблюдателен, отколкото лицемерен и злобен, щеше да ти направи впечатление, че с всички тези хора от класацията (или поне с 90% от тях) сме имали остри политически спорове по оста ляво-дясно. Опитите ти да ме засегнеш, Рустаме, са жалки. Най-малкото, защото повечето хора в този сайт (включително и доста от изброените в списъка ми) знаят каква фурнаджийска лопата си вдействителност.
Доволен ли си от отговора или да продължавам?
Повярвай ми, няма да искаш да продължавам.
цитирай
41. jeremy231 - Хъм, бъркането в задници е доста ексцентрично забавление.Може би в началото ароматът е ниприятен?
14.07.2013 22:41
theeconomist написа:
Няма нужда с малкия брадат човек, да повишавате популярността ми. Аз сам, съм по популярен от двама ви взети заедно, дори и надути с компресор вместо клизма.

Показателно е че се занимавате с мен т.е. сериозно ви бъркам в задника.Знам, че ви харесва, ще продължавам!:-))))

цитирай
42. jeremy231 - Саади, ама аз избягвам дворните кенефи! К`во ще правя в спалнята му?
14.07.2013 22:43
saadi написа:
Катана дори да се насере в спалнята ти , едва ли ще усетиш промяната в атмосферата .

цитирай
43. jeremy231 - За Рустам, специално! Благодаря, все пак.
14.07.2013 22:48
Полуидиот си е добра позиция. Не бих могъл да стана пълен идиот като тебе. Няма да живея толкова дълго.
цитирай
44. jeremy231 - Аз съм 175/80 и съм плешо. За Бушмилса, не знам. Какво разбираш под "красавица"?
14.07.2013 22:52
tutko написа:
Саади, ако ти си нисък, плешив и дебел, коя красавица ще дойде при тебе?

Ферхундето? Отстъпвам ти я напълно. Твоя е! Ще си паснете напълно.
цитирай
45. tutko - Ферхундето? Какво разбираш под ...
14.07.2013 23:07
jeremy231 написа:

Ферхундето? Какво разбираш под "красавица"? Отстъпвам ти я напълно. Твоя е! Ще си паснете напълно.


Кво ти става? Първо – обърнах се към саади. Ти саади ли си? Второ – за да твърдеш, че ще си паснем с Ферхундето, това означава, че си виждал и двама ни. А това не е вярно. Ферфундето може да си виждал, мен – не. И ти ли никога не лъжеш, като Свети Георги?
цитирай
46. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
15.07.2013 00:58

Светът съвсем се побърка.

Германия не желае да започне война.

Франция обвинява другите заради високомерие.

Най-добрият рапър е бял.

Номер 1 в голфа е черен.

..............................................

Това е виц. Сетих се за него като видях следното:

1. Икономиста дрънка, че бръкнал на някой някъде, защото пишели за него. Tози дали чете собствените си постинги и знае ли, че половината са посветени на някой? По същата логика на него са му бръкнали не знам къде.

2. Блекпредатор говори за многопрофилност при другите. Нека говори! За мен достатъчно е казано, а на него тепърва ще му се доплаче. Почти не остана блог, където може да коментира, ако не броим собствените му профили и тези на няколкото му многопрофилни приятели. Факти, факти и резултати ...
Освен това по логиката на Икономиста аз съм бръкнал мнооооого дълбоко на Блекпредатор, тъй като присъствам в 99% от коментарите му - в повечето случаи без никаква връзка с темата.

3. Рустам твърди, че има приятели/!!!/. Това е Вицът на Деня! Като знам, че обижда свестните хора, а хвали боклуците, думите му би трябвало да са обида за Idealist. Ама споко, Рустаме! При "Идеалист" с такива "идеали" всичко е наопаки, та нема са пуашиш, брато, ха-ха!

цитирай
47. jeremy231 - Каквото трябва да ми става, си става. :-) Аз съм ревнив! Имам си етикети, които са си мои
15.07.2013 09:44
tutko написа:
jeremy231 написа:

Ферхундето? Какво разбираш под "красавица"? Отстъпвам ти я напълно. Твоя е! Ще си паснете напълно.


Кво ти става? Първо – обърнах се към саади. Ти саади ли си? Второ – за да твърдеш, че ще си паснем с Ферхундето, това означава, че си виждал и двама ни. А това не е вярно. Ферфундето може да си виждал, мен – не. И ти ли никога не лъжеш, като Свети Георги?

и не си ги давам на никой.
Сега пък ти кажи, какво е отношението външен вид на блогър-написано от блогър, че не ми е много ясно. Да няма дискриминация по външен вид и аз да не съм разбрал? Гледам, че го включвате като белег за идентификация.
От къде да те знам кое си? Поредното наподобяващо нечий чужд никнейм. И в тази област не си новатор.
цитирай
48. tutko - Самсеев, имаш досадната способ...
15.07.2013 11:05
Самсеев, имаш досадната способност да се бъркаш там, дето никой не пита за теб. Пак повтарям, че въпросът ми бе към саади. Дали той ще отговори или не – негов си проблем. Така че от теб отговори на въпроси, които не са ти зададени, не ща.
Всъщност ти радко рязбираш нещо, дори и когато е насочено към теб. Единственото, което умееш, е да изглеждаш велик в собствените си очи.
Гледай си там онова, дето ти става и му се радвай, щото когато стане е събитие.
Не е и нужно да знаеш кое съм. А това, че съм „поредното наподобяващо нечий чужд никнейм” е ОЧЕВАДНО и целенасочено. Съмнявам се да се сетиш сам защо съм създадено. Аз не се натискам да съм новатор. Топлата вода и колулото отдавна са измислени.
цитирай
49. jeremy231 - Тутко, или каквото си там. Аз пък ще ти/ви кажа, с какво ме дразните ужасно!
15.07.2013 11:19
С типичната черта на средния българин, да надничате в чужди панички и под чужди юргани. Като гледам, това е основното занимание на битуващите във вашия ареал. Но после се обиждате на "цървули". Баси, колко ми е досадна тази селяндурщина!
Можеш да ми вярваш, че ако възприемеш етичната норма: "Живей и остави другите да живеят", битието ти или ще е по-спокойно, или ще се изпразни от съдържание.
Като конкретика за Саади. Ама хич не ме интересува как изглежда и какво работи. Приятен ми е неговия елегантен начин на комуникиране.
Тутко, "Гледай си там онова, дето ти става и му се радвай, щото когато стане е събитие", нямам спомен, ама да съм те е..ал и да не се сещам?
цитирай
50. tutko - „Аз пък ще ти/ви кажа, с какво ме д...
15.07.2013 11:43
„Аз пък ще ти/ви кажа, с какво ме дразните ужасно! С типичната черта на средния българин, да надничате в чужди панички и под чужди юргани” – Че що тогава ти, катана, се бъркаш и поглеждаш под чуждия юрган? Когато аз питам нещо някого, ти що се месиш, а не си траеш? Като гледам – това е и ТВОЕ основно занимание. Опитай се да се контролираш, човек на възраст си, би трябвало да умееш.
„Баси, колко ми е досадна тази селяндурщина!” – не е хубаво човек да се отвращава от собствените си корени.
„Като конкретика за Саади. Ама хич не ме интересува как изглежда и какво работи.” – ей затова не трябва да се обаждаш, щото не разбираш какво питам. Този, към когото бе отправен въпросът ми, разбира. Затова мълчи. А ти, като пърле пред майка си, бързаш да се намесиш. Млъкни бе, катана, млъкни, че ставаш за пореден път смешен.
Няма начин да имаш спомен да си е.ал нещо, дето не го знаеш какво е, джереми, и дето не си го виждал.
цитирай
51. theeconomist - Пак си противоречиш Сава!
15.07.2013 11:54
Аз никога по рано не съм се занимавал с някой си кристоффф и някой си саади. Те или идват в блога ми, или в техният блог пишат за мен, врат си носовете в моите пристрастия и интереси.Да не се занимават с мен и аз няма да се занимавам с тях!
Същото е и с тути. А па леля Гина, дето ти обещах Заради теб, повече да не и вадя простотията на показ с присмех, оня ден пак се изцепила "Колко много съм Глупав"!
Същото се отнася и за доносника Фмир, дето пусна постинг, донасящ какво пиша в блога си. Е накриви ми патката, клепаря нещастен.
Та това сте вие, дето не се интересувате.......
цитирай
52. ende - Голият охлюв Савичката за пореден път остави слузеста следа.
15.07.2013 12:46
Предизвиква само отвращение и желание да стъпиш върху него с ток, па да завъртиш тока и от плужека да остане жалка лигава следа.
Икономисте, извършил си непростима грешка, като си го допуснал до себе си. На тоя плужек основното занимание е да плюе по другомислещите и да се среща с блогъри, с цел да извлече информация, която да използва по-късно. От блогърките му се връзват курветата. Пфу, гадост.
Защо си му обещавал да не закачаш Гина? А-ха, той и бекса е молил за същото. Я не го слушай. Гина, тутан и катана си плачат за разкатанчване и където ги срещнеш – бой по тиквата.
цитирай
53. jeremy231 - Къде съм аз в изброените? И да допълня, мисля, че те помолих за положително отношение
15.07.2013 13:21
theeconomist написа:
Аз никога по рано не съм се занимавал с някой си кристоффф и някой си саади. Те или идват в блога ми, или в техният блог пишат за мен, врат си носовете в моите пристрастия и интереси.Да не се занимават с мен и аз няма да се занимавам с тях!
Същото е и с тути. А па леля Гина, дето ти обещах Заради теб, повече да не и вадя простотията на показ с присмех, оня ден пак се изцепила "Колко много съм Глупав"!
Същото се отнася и за доносника Фмир, дето пусна постинг, донасящ какво пиша в блога си. Е накриви ми патката, клепаря нещастен.
Та това сте вие, дето не се интересувате.......

към всички дами, не само към едни. Наричаш Вмир доносник, а докато влизах в блога ти, маса доноси четях.
И още нещо да си кажа. Мисля, че последния етикет, който някой би ми залепил е етикета доносник и клюкарка. За мен има едни морални граници, които не пристъпвам, дори и при влошени лични отношения. "Въпрос на мъжка чест, не на игра".
цитирай
54. jeremy231 - Полигоре, бе що не си уф.... да не слизам да нивото ни обикновен шизопростак
15.07.2013 13:28
Ми ела да ме разкатанчиш бе, хубавецо! Че, като се маскираш на поредния и се правиш на "не съм аз, друг е", мислиш, че си много умен?
Ти си най-лесно манипулируемия хахо тук. Мисля, че г-н Икономист е доволен от такъв фен, като тебе. С какво право наричаш куп жени, курвета? Ех.... как скоро ще имаш да ми казваш куп неща в очите. Да не се скриеш, ей. Само за една съвместна снимка с тебе. Дори и няма да те опухам.

цитирай
55. ende - Няма такъв лицемер като Савичката
15.07.2013 13:46
Ти ли бе ще говориш за мъжка чест, клюкарко такава. Да не почнеш да отричаш по чий донос днес беше свален поста на икономиста.
Да ти имам критериите, да наричаш Гина дама. Че тя е минавала покрай дамите. И ти си доволен, и горд от такъв фен. :))
Хората прочетоха какво отношение имаш към дамите. Подобна гавра не се забравя. Когато те чукне горния, спомни си какви си ги плещил в блога.
Хайде, бягай да те облизва профана тутанчо и да ти казва кои твои произведения трябва да влязат в учебниците. Станал си за смях и на кокошките.
цитирай
56. saadi - 39. tutko - Саади, ако ти си нисък, плешив и дебел, коя красавица ще дойде при тебе?
15.07.2013 15:17
Тутко , аз съм 189см/81кг и имам дълга (до скулите) , гъста , кестенява , средно къдрава коса (пускам си я толкова , защото имам комплекс , че са ми големи ушите и да не се виждат) . Не ме занимавай с тъпи въпроси , защото аз ходя през деня на работа и не мога да вися в блог.бг постоянно . Да не мислиш , че памукът в Ламия сам ще се обере ? Портокалите в Каламата сами ще изпопадат в щайгите ? Обществените тоалетни на площад "Омония" в Атина ще се измият от самосебе си ? Ще ме изритат и после върви , че се моли на блогърът Икономист да ме вземе да му мия чиниите срещу три пъти бой и веднъж хранене дневно .
Айде малко съобразителност , моля те .
цитирай
57. tutko - Саади, просто използвах условно ...
15.07.2013 15:45
Саади, просто използвах условно наклонение. Малката думичка „ако” предполага определени условия. Демек – АКО ти беше нисък, плешив и дебел... и т. н... Не твърдя, че твоят вид Е такъв. Да го кажа тогава с прости думи, че да се разбере – една красавица не би могла да бъде привлечена от нисък, плешив и дебел мъж. Така по-ясно ли е? Който разбрал, разбрал.
цитирай
58. jeremy231 - :-)))) Саади... би ли попитал Тутко, какво разбира под "красавица".
15.07.2013 16:15
saadi написа:
Тутко , аз съм 189см/81кг и имам дълга (до скулите) , гъста , кестенява , средно къдрава коса (пускам си я толкова , защото имам комплекс , че са ми големи ушите и да не се виждат) . Не ме занимавай с тъпи въпроси , защото аз ходя през деня на работа и не мога да вися в блог.бг постоянно . Да не мислиш , че памукът в Ламия сам ще се обере ? Портокалите в Каламата сами ще изпопадат в щайгите ? Обществените тоалетни на площад "Омония" в Атина ще се измият от самосебе си ? Ще ме изритат и после върви , че се моли на блогърът Икономист да ме вземе да му мия чиниите срещу три пъти бой и веднъж хранене дневно .
Айде малко съобразителност , моля те .

Ще използвам условното наклонение и аз. Ако Тутко е ниска, дебела, еднокрака, едноръка и с говорен дефект дама, да се успокои. Ако не в този, то в следващия живот ще си намери гадже. Свят голям, хора много, вкусове различни.
цитирай
59. saadi - Тутко , АКО познаваше изобщо някоя красавица и знаеше какво иска
15.07.2013 16:35
сега нямаше да водим този разговор , а щеше да се държиш за циците й и да се набираш отгоре й като глист на ламарина .
Така че не ми разправяй какво искат красавиците и къде ходят . Щот и аз не знам , ама не висят в блог.бг , със сигурност .
цитирай
60. christof - Погледнете новия постинг на Чавдар ...
15.07.2013 17:51
Погледнете новия постинг на Чавдар и кажете тоя пич не си ли заслужава напълно първото място в моята класация. :-)))
цитирай
61. saadi - Хахаха , мислех Чавдарчо за обикновен глупак , но след тоя му постинг
15.07.2013 18:46
смятам , че е завършен олигофрен .
цитирай
62. samuraijack - еваларка тутко
15.07.2013 20:28
Ти си сериозен трол. Как подмами всички да си издадат мерките.
Няма лоша реклама, цитирам.
цитирай
63. vmir - 51. theeconomist
15.07.2013 21:23
theeconomist написа:

Същото се отнася и за доносника Фмир, дето пусна постинг, донасящ какво пиша в блога си. Е накриви ми патката, клепаря нещастен.
Та това сте вие, дето не се интересувате.......


Абе, некадърник, първо научи що е то доносник, пък после ми приписвай гадостите си. Нали сам се перкаше, че си имате основателна причина да душите в зародиш синдикализма във фирмата си и да уволнявате хората, защо не публикува сам адреса да ви дойдат на гости инспекторите, ако не си лъгал бетер от дърт циганин бе, мангасар смотан? Да не би да искаш да публикувам отново призива си, но тоя път с името на мафиотската ви дружинка и адреса ви, бе мухльо? Щом толкова настояваш, снемам ти постинга със самопризнанията за да бъдат в наличност и за незаконно изгонените, пък да те видим какъв си отворко нататък.

Аман от неграмотни клеветници, които все още си мислят, че е комунизъм, соцлагер и партията стои зад гърба им!
цитирай
64. putkomafani - По-сериозен трол от тутко няма, според мен.
15.07.2013 22:43
цитирай
65. jeremy231 - Всъщност, идейното противопоставяне води до шашави съюзи.
15.07.2013 23:43
christof написа:
Погледнете новия постинг на Чавдар и кажете тоя пич не си ли заслужава напълно първото място в моята класация. :-)))

Никога не бих си представял, Икономиста в тая компания.Никога! Имало око да види. :-))))))))))))))))))))))
Абе, пичове, можете ли да си представите, аз с Рустам и Полигор в една дружина, без значение от обстоятелствата? :-)))))))))))))))))))))))))))))


цитирай
66. vmir - 65. jeremy231.
16.07.2013 05:59
jeremy231 написа:
christof написа:
Погледнете новия постинг на Чавдар и кажете тоя пич не си ли заслужава напълно първото място в моята класация. :-)))

Никога не бих си представял, Икономиста в тая компания.Никога! Имало око да види. :-))))))))))))))))))))))


Защото прекалено вярваш в доброто у човека, но вярата ти е неоснователна. Лъжеикономиста е от най-калпавия мат'рял - толкова примитивен и елементарен мошеник, какъвто човек трудно може да си представи. Напоследък реве по блоговете, че съм доносник. Защото публикувах в блога си онова, което бях написал в неговия, но той ми изтри.

Призовах открито да си публикува името и адреса на фирмата, в която се хвали, че той и компания смазвали сендикалната дейност в зародиш и уволнявали за критика. Защото били много кадърни професионалисти. Виж горе с очите си как "професионалиста" нарича "доносничество" онова, което не му изнася. И е толкова прост, че не сгрява, че при желание от моя страна, тъпите му хвалби могат да стигнат до незаконно уволнените, а оттам в съда, след което фирмата да плаща като поп, а той да последва съдбата на уволнените.
цитирай
67. vishnichka - 66. vmir
16.07.2013 11:09
Вземи се успокой и спри с глупостите!

Или поне като ходиш в чужди блогове да се обясняваш, цитирай, точно:
"преди три седмици на двама, дето по цял ден вместо да си гледат работата, организираха протести им бихме шута дисциплинарно и сега вероятно....се организират в бюрото за безработни и цялото им време си е тяхно!"

В твоето учреждение може и да ви разрешават големи и платени месечни отпуски, бездействие или дори сладка дрямка в работно време, но в частните фирми е съвсем различно!Длъжностните характеристики не са прищявка на шефа, а раздутите, характерни за други институции щатни персонални разписания просто липсват...
Ако клинчиш, друг колега опъва каиша!
Вариантът да се занимаваш с нещо не по предназначение е, ако си пуснеш отпуск. Я платен, я неплатен... Ако не ти разрешат, ще се съобразиш.
Ако не ти е удобно, можеш да напуснеш.
Това е положението!
цитирай
68. vmir - ?!
17.07.2013 05:46
за бавно загряващите - в постинг
цитирай
69. vishnichka - Вмире,
17.07.2013 07:57
съжалявам за раздразнението ти, но ти не си изтрит тенденциозно, а принципно от Икономиста, който даже многократно те е предупреждавал за това! Точно както и ти го триеше! Така че, нямаш работа в блога му, след като знаеш, че ще бъдиш трит, а всеки текст започващ с гръмкото заглавие:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.07 15:13 - На вниманието на инспекциЯта по труда

от: vmir
Уважаеми господа, В момента на интернет адрес ТУК се хвалят с недопускане на синдикална дейност във фирмата си и с гордост споделят, че служители, които са се опитвали да критикуват, са били съкратени от фирмата им...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

... и прочие бла бла, прилича точно на литературно донесение към висшестояща институция за нещо видяно или прочетено... без оглед мястото на споделяне.

Научи се да правиш разлика между синдикална дейност и граждански протест, гледай си държавната службица и не сочи с пръст области, от които не разбираш, щото ако не сме частния сектор, публичният да доите непрестанно каквото и както ви харесва за заплатки, бонуси, премийки, платени отпуски с месеци и болнични, ще сте живи да се оплачете!
цитирай
70. vmir - 69. vishnichka,
17.07.2013 19:06
От адвокатстванията на кифли като теб ми е дошло до гуша, и нямаш никакъв шанс да проумееш защо, че да си губя времето и с теб.
цитирай
71. axlaxl - С тебе се "скарахме" именно заради Цшилин, защото според теб той може да обсъжда снимката ми, а аз НЕ!!!
20.07.2013 21:50
christof написа:
понеже виждам, че много насериозно си взел нещата, ще ти поясня някои работи. Блогерката Гинка Аврамова не съм я сложил в класацията, защото много отдавна, в отделен постинг, обещах на всички повече да не се занимавам с нея по никакъв начин и по никакъв повод. И си спазих обещанието, защото аз, като кажа нещо, го спазвам, за разлика от повечето от вас, лицемери. Поради същата причина в тази класация отсъства и блогерът Подводни и още няколко други. Просто съм се зарекъл с някои хора тук повече да не се разправям за нищо.
Що се отнася до Жорката и "Мрак". Никога, никъде не съм твърдял, че "Мрак" е шедьовър на художествената литература, нито пък имам някакво намерение да го издавам и т.н. За разлика от много хора тук, аз никога не съм се взимал насериозно и точно това нещо винаги ми е помагало и продължава да ми помага в живота.
Ти, Рустаме, си лицемер.
Знаеш ли защо?
Още по време на конфронтацията ми с Балев, ти се опитваше да му правиш свирки, ебавайки се с мен, а наричайки него и още няколко души легенди. Истината е, че на никого от тях никога не му е пукало за теб и откровено ти се подиграваха. После, когато започнах да се ебавам с Гинка, ти се присламчи към мен, сякаш съм ти пръв приятел. Сега отново се конфронтираш с мен, щото съм вкарал в някаква глупава класация, чиято цел е само чесане на блогови езици, някакви хора, които ти харесваш. Ами харесвай си ги, бе. Аз с какво ти преча?
И още нещо - ако беше малко по-умен и наблюдателен, отколкото лицемерен и злобен, щеше да ти направи впечатление, че с всички тези хора от класацията (или поне с 90% от тях) сме имали остри политически спорове по оста ляво-дясно. Опитите ти да ме засегнеш, Рустаме, са жалки. Най-малкото, защото повечето хора в този сайт (включително и доста от изброените в списъка ми) знаят каква фурнаджийска лопата си вдействителност.
Доволен ли си от отговора или да продължавам?
Повярвай ми, няма да искаш да продължавам.




Чак сега ли разбра какъв е...???
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: christof
Категория: Забавление
Прочетен: 795096
Постинги: 130
Коментари: 2502
Гласове: 3898
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930