Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2009 13:49 - Можеш да ме попиташ лично!
Автор: marystaneva Категория: Политика   
Прочетен: 1241 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2009 20:48


Пиша, провокирана от един коментар в http://www.dnes.bg/article.php?id=68985.

33. Ilteko

"На входа ни има бележка: В сряда ще се раздават борчета за садене. Желаещите ще ги получат в клуба на Герб. Безплатни прегледи в 30 ДКЦ. Справка - клуба на Герб.
Не ми стана ясно кой плаща. А на вас ?"

Естествено, отговорих на човека:

„Борчетата са купени от общината по програмата за озеленяване на София, приета от СОС. Между другото, в неделя около 200 човека садихме дръвчета ДОБРОВОЛНО в Северния парк - ти къде беше? Всяка сряда дежуря ДОБРОВОЛНО в този клуб - в бл. 4 в "Модерното". Лекарите също са членове на ГЕРБ и ще преглеждат БЕЗПЛАТНО по тяхно собствено предложение. Също така БЕЗПЛАТНО и ДОБРОВОЛНО почистваме храсталаците в градинката при читалището - нещо не съм те виждала и там? А явно живеем в един и същи квартал. Двата плаката за прегледите са платени от членския ни внос, а малките съобщения /ф А-4/ съм напечатила и разлепила лично.
Надявам се, че вече ти се е изяснило. Очаквам те в сряда!
Не всичко е пари, приятелю...”

Колкото и невероятно да му звучи, ние от ГЕРБ не оценяваме всичко в пари. И понеже най-вероятно ми е съсед, би трябвало да ме познава добре и да го знае. Правех го много преди да се появи ГЕРБ. Правим го доброволно, безплатно, колкото и странно да им звучи на някои. Така, както доброволно и безплатно вече девет години поддържам градинките, направени лично от мен около входа на блока, в който живеем. Тази година имам малко повече ангажименти, но пак ще ги почистя и прекопая. Защо ли никой друг не го прави? Така, както доброволно и без никаква лична изгода си късах нервите в продължение на две години, за да имаме игрище зад блока, където да играят децата ни. Тази година общината му прави ремонт и ще стане още по-хубаво. Така, както успяме да убедим районното кметство да направи две детски площадки в „Модерното” – слава богу, че сега районният кмет е от ГЕРБ, та проявява разбиране и работи в интерес на хората, а не гледа собствения си джоб. Знае ли моят съсед, че кметът на „Връбница” лично участваше и в почистването на храсталаците в градинката и в саденето на дръвчетата? Едва ли. Къде беше съседът ми тогава? Може би задаваше тъпи въпроси по форумите, вместо да свърши някаква работа? Или работи само за себе си и само срещу заплащане? Да не би да се мине...

Е, ние от ГЕРБ не ги разбираме нещата по този начин. Всеки дава идеи и се опитваме да правим каквото можем. Не само за себе си. Искаме да живеем в един по-добър свят, в една по-нормална държава. И не чакаме някой друг да ни я „построи” или „да ни оправи”. Бъдещето на България зависи от всички нас.

Та по този повод много ми се иска да мога да попитам този съсед какво е направил той, за да стане кварталът ни по-чист и по-приветлив?

 



Тагове:   общество,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marystaneva
Категория: Политика
Прочетен: 2657483
Постинги: 234
Коментари: 3432
Гласове: 2849